Beautyglossparty 2014

Gister ben ik met een vriendin naar de beautyglossparty geweest en het was echt te gek! Overal bloggers en vloggers. Ik had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht ik had tentjes zoals kruidvat en essence verwacht maar die waren er niet. Ik en een vriendin hebben allebei een onepiece gewonnen door het te vangen in het publiek ter waarde van 180 euro! Ook heb ik een catwalk cursus van Marianne verkerk gehad, het was echt te gek! De acties van de tentjes waren opzich wel goed, bijvoorbeeld rimmel londen 3 producten naar keuze + een cadeautje voor 15 euro! Wat ik wel jammer vond is toen ik Gregor (de vriend van masja van beautygloss) tegen kwam en we vroegen om een foto terwijl hij languit op een zitzak zat gewoon tegen ons zei naja kom maar na 15 minuten terug bij de meet en greet hal, beetje erg highclass… Ook is de inhoud van onze goodiebag best wel telleurstellend. De goodiebag van vrijdag had 5 dingen meer dan die van ons. Al was het wel een super leuke dag! Aangezien ik alles met m’n iphone 5 heb gefilmd zou ik het filmpje wel kijken in 480 P. Sorry voor de wat wazigere stukjes. Ik wou jullie gewoon een beeld geven van hoe het was. De spulletjes die ik gekocht heb heb ik niet laten zien in het filmpje maar er komen nog reviews

mijn outfit of the day:

IMG_0230

Wie is er nog meer naar de Beautyglossparty geweest en wat vonden jullie ervan?

10 Reacties op “Beautyglossparty 2014

  1. Jammer dat het wat tegenviel. Ik wilde ook graag heen maar tegen de tijd dat ik vrij had gekregen van mijn werk waren de kaartjes al uitverkocht! Hopelijk heb je wel een hele leuke dag gehad 🙂 x

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

