the bodyshop tea tree bb cream & shea lip butter

DSC_0427

Ik had al veel goeds gehoord over de tea tree bb cream van de bodyshop en ik heb hem na lang twijfelen toch gekocht. Make up is niet echt goed voor je huid en deze bb cream is dat wel. Ook heb ik bij een nichtje van me deze fantastische lip butter ontdekt! Heel verzorgend voor je lippen en de glans vind ik prachtig!

ImageImage

Allereerst de shea lip butter. Een rijke, intensief verzorgende lippenbalsem met sheaboter. Dankzij zijn romige, boterachtige textuur smelt hij als het ware op je lippen.

Image

Hier kan je het al een beetje zien, de prachtige glans! Dit is eigenlijk de reden dat ik hem gekocht heb.

Alle ingrediënten

Butyrospermum parkii (sheaboter), Ricinus communis (wonderolie), Brassica Campestris/Aleurites Fordi Oil Copolymer (was geëxtraheerd uit koolzaad- en tungolie), Cera Alba (bijenwas), Lanolin (lanoline), PEG-8 Beeswax, Aroma (smaakstof), Hydrogenated Castor Oil (gehydrogeneerde wonderolie), Silica, Tocopheryl Acetate (vitamine-E-acetaat), Ammonium Glycyrrhizate (smaakstof), Tocopherol (vitamine E), Limonene, Citral, Linalool, Geraniol, kleurstoffen CI 77891, CI 19140, CI 15850.

ImageImage

Deze Tea Tree Flawless BB Cream heeft een dubbele werking; het zorgt voor een egaal uitziende teint en helpt daarnaast de huid te zuiveren. De crème is verkrijgbaar in drie kleuren en is ideaal voor vette huid. De Tea Tree Flawless BB Cream heeft een lichte, niet vette textuur en verstopt de poriën niet. Ik wou al een lange tijd overstappen van foundation naar bbcream aangezien deze ook voedender is. Deze flawless bbcream is ideaal! Hij verzorgt en bedekt mijn huid lichtjes. Ik heb de kleur 02 medium die zich perfect aan mijn huid aansluit.

TEA TREE BB CREAM MEDIUM (02) INGREDIËNTEN:

Aqua/Water (Solvent/Diluent), C12-15 Alkyl Benzoate (Emollient), Alcohol Denat. (Solvent), Caprylic/Capric Triglyceride (Emollient), Glycerin (Humectant), Cetearyl Olivate (Skin Conditioning Agent), Cetearyl Alcohol (Emulsifier), Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2 (Emollient), Dimethicone (Skin Conditioning Agent), Sorbitan Olivate (Emulsifying Agent), Myristyl Myristate (Emollient), Butyrospermum Parkii Butter/Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (Skin Conditioning Agent – Emollient), Phenoxyethanol (Preservative), Caprylyl Glycol (Skin Conditioning Agent), Glycine Soja Oil/Glycine Soja (Soybean) Oil (Emollient/Skin Conditioner), Calophyllum Inophyllum Seed Oil (Skin Conditioning Agent), Polysorbate 60 (Surfactant), Cetyl Alcohol (Emulsifier), Melaleuca Alternifolia Leaf Oil/Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil (Natural Additive), Xanthan Gum (Viscosity Modifier), Sodium Glycerophosphate (Oral Care Agent), Disodium EDTA (Chelating Agent), Myristyl Alcohol (Emulsifier/Emollient), Stearyl Alcohol (Emollient), Limonene (Fragrance Ingredient), Citral (Fragrance Ingredient), Tocopherol (Antioxidant), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Citronellol (Fragrance Ingredient), Leptospermum Petersonii Oil (Fragrance Ingredient), Citric Acid (pH Adjuster), CI 77891/Titanium Dioxide (Colorant), CI 77492/Iron Oxides (Colorant), CI 77491/Iron Oxides (Colorant), CI 77499/Iron Oxides (Colour).

Image

Het effect in de zon! Wat ben ik blij met deze aankoop! Ik hou totaal niet van matte foundations en deze bbcream heeft een prachtige glans en is totaal niet pannekoek achtig! Deze dekking is wel lichter dan een foundation maar dat vind ik totaal niet erg! Ik hoef mijn huid niet zo te bedekken met spulletjes! less is better.

Image

I’m happy happy happy! Totaal geen spijt van deze aankoopjes. Mijn liefde voor de bodyshop begint weer bloeien

 Shea Lip Butter | € 5,00
Tea tree bbcream |€ 8,00

Wat vinden jullie van de bodyshop?

11 Reacties op “the bodyshop tea tree bb cream & shea lip butter

  1. Die bbcream ziet er best wel goed uit. Ik wil zelf ook al een tijdje een bbcream kopen en ik heb er ook al een paar uitgeprobeerd, alleen krijg ik bij de meeste uitslag. Zou deze anders werken, want ik vind het zonde om dat te kopen en dan dat ik er last van krijg.

    Like

  2. Hmm, mijn huid kan wel wat verzorging gebruiken! Ik heb meestal geen tot weinig make up op omdat ik veel onzuiverheden heb, en geen pannenkoekgezicht wil (haha mooie uitdrukking) dus dit klinkt ideaal. Ook niet heel duur 🙂

    Like

  3. Jammer dat die BB creme er nog alleen maar is in een versie voor de vette huid. Ik hoop dat ze snel meerdere versies maken voor andere huidtypes, deze is namelijk zo mooi !

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

