L’oreal Eyeliner Super Liner Gel Intenza

DSC_0442

Ken je dat, dan doe je zwarte gel liner op je waterlijn en is het na 2 uur niet meer te bekennen. Ik haat dat zo erg. Ik gebruikte normaal altijd de gel liner van Maybelline, maar na de 2de keer het opgemaakt te hebben dacht ik nee ik moet toch een betere vinden dan dit ik irriteer me er te erg aan. En toen heb ik deze gekocht van L’oreal. Ik las er al veel goeds over dus hopelijk ben ik er erg tevreden mee.

ImageImage

De verpakking vind ik niet geweldig mooi. Ik vind persoonlijk de verpakking van Maybelline mooier. Al vind ik het potje wel mooi afgewerkt.

ImageImage

Het kwastje vind ik fantastisch! Een nadeel wel voor de mensen die winged eyeliner zetten, het is een plat rond afgewerkt kwastje, je krijgt dan al heel snel een dikke streep zoals hier boven. Nou maakt dat voor mij niet uit want ik doe het alleen op mn waterlijn. Deze kleur is intens zwart en is water en smudge proef! Heel handig dus! Bij m’n vorige gel liner was hij binnen no time weg en bij deze is dat totaal niet zo. Ze zeggen dat hij 24 uur blijft zitten waar ik zelf eerlijk gezegd weinig geloof in heb, maar hij blijft voor een gel liner redelijk lang zitten! Ik ben erg tevreden.

Image

Het is niet zo heel goed te zien maar na 1 minuut lang boenen met een make up doekje bleef dit achter. Zeker weten waterproof dus! Ik vind het totaal niet erg! Alleen maar fijn, maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen die echt eyeliner op hun ooglid zetten irritant kan zijn. Ik ben zeker tevreden over deze eyeliner en ik raad het dan ook zeker aan. Ik heb deze gel liner gekocht bij de Kruidvat maar ik weet wel zeker dat ze het in iedere drogisterij verkopen.

Image

L’oreal 01 pure black gel liner | 12,95

6 Reacties op “L’oreal Eyeliner Super Liner Gel Intenza

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

