Too faced- candlelight highlighter powder duo

Image

Highlighters vind ik eigenlijk best wel belangrijk in een look. Ik hou totaal niet van een mat gezicht en alles maar mat, eigenlijk alleen lippenstift. Een highlighter geeft toch een prachtige glans op je jukbeenderen wat je al gelijk een stuk frisser eruit laat zien. Na lang goedkopere versies te hebben geprobeerd viel m’n oog op dit pareltje, wel duur van prijs maar wat een prachtig product!

 Image

Ugh ik mis Sephora zo erg. Ik was in de vakantie met m’n moeder naar Barcelona geweest en heb in de Sephora van Barcelona deze prachtige highlighter gevonden. Too faced is echt een geweldig leuk make up merk. Echt super jammer dat ze het niet meer verkopen in Nederland net zoals Urban Decay en NARS 😦

Allereerst  vind ik de verpakking oh zo lief, echt super cute net zoals alle andere too faced verpakkingen.

Image

Deze highlighter is gewoon een woord perfect! Ik heb nog nooit zo’n mooie highlighter gehad. Ik vind deze vooral mooi als ik bruin ben. Dan gebruik ik eigenlijk alleen highlighter en mascara. Echt een natural glow krijg je ervan. Deze highlighter vind ik persoonlijk voor elke huid type geschikt. Ik heb hem al een tijdje in gebruik maar eerst was de kandelaar die in de poeder is verwerkt veel beter te zien. Ook het spiegeltje geeft de verpakking een luxe uitstraling.

Image

Wat ik ook zo leuk vind is dat het twee kleuren heeft vandaar ”duo”. Deze kleur vind ik echt prachtig! Het lijkt wel alsof je huid door de zon gekust is. Een hele mooie parelmoer kleur, een beetje champagne met roze achtige kleur.

Image

Ik ben super tevreden over deze highlighter! Ik raad hem zeker aan! Too faced is zeker een van m’n favorite make up merken en dat zal hij zeker ook blijven! Deze highlighter is te koop in Sephora zover ik weet en geloof ik ook op internet maar dat weet ik niet zeker.

Too faced candlelight highlighter powder duo | 26,90

Wat vinden jullie van Candlelight?

6 Reacties op “Too faced- candlelight highlighter powder duo

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

