sleek blush rose gold

DSC_0465

I FOUND IT GUYS! The dupe van NARS orgasm. I’m so in love with this color seriously. Normaal heb ik meer brons goud achtige blushes want roze staat mij gewoon echt niet, maar deze past wel bij m’n huid i’m so happy. Ik zou uren naar deze prachtige kleur kunnen staren. Ik heb deze gekocht op de beautyglossparty 2014, beetje laat review i know maar ik moest dit gewoon met jullie delen.

Image

Tjaah wat valt er te zeggen over de verpakking… Ik weet het eigenlijk niet. Het is voor zo’n goedkope prijs nog wel een mooie verpakking inclusief een spiegetje, jaa ik ben tevreden!

IMG_0885DSC_0464

Vinden jullie het ook geen prachtige rose golden kleur? Ik vind hem zo mooi.Hij brengt erg fijn aan! Hij is namelijk erg gepigmenteerd maar je zal nooit BAM roze wangen krijgen,eerder een parelmoer achtige gloed. Deze blush zou je eigenlijk ook als een soort van highlighter kunnen gebruiken.

IMG_0886 IMG_0884

Deze prachtige perzik/gouden kleur is echt te mooi voor woorden, door dat hij erg gepigmenteerd is kan je het t best aan brengen met een stipplingbrush.

DSC_0461

Deze blush is een overduidelijke dupe van NARS orgasm en de prijs is zo’n groot verschil. Ik  wou altijd al NARS orgasm maar voor 25,00 euro minder heb je deze prachtige sleek blush.

Sleek 926 rose gold | €5,95

Wat vinden jullie van deze blush?

6 Reacties op “sleek blush rose gold

  1. Inderdaad een goede dupe, ik heb Nars Orgasm in mijn collectie zitten, maar hij is niet echt een favoriet haha

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

