the new vogue nl tee

DSC_0490

I’VE GOT MORE ISSUES THAN VOGUE. Oh well ladies, dit tshirt is stukken verbeterd dan de vorige. Ik vind deze zo veel leuker! Hij is lekker baggy en grijs i love it!

Image

ImageHet nieuwe tshirt van VOGUE NL. Ik vind hem veel mooier als de vorige. Deze mouwtjes zijn rond afgewerkt en ook de onderkant van het tshirt. Waardoor het een soort inham lijkt;

DSC_0489DSC_0498

Ik ben erg tevreden over dit tshirt. Je krijgt het gratis bij de VOGUE NL deze maand!

DSC_0500Dit is niet echt een review maar ik dacht zeker wel leuk om met jullie te delen! Dit tshirt zou ik combineren met een stoere zwarte bikerjacket, een zwarte broek en stoere docter martens of juist nikes.

DSC_0502DSC_0501

VOGUE NL kost geloof ik 6,95 en is te koop in winkels zoals de bruna en ako.

Wat vinden jullie van het nieuwe vogue tshirt?

 

 

17 Reacties op “the new vogue nl tee

  1. Ik vind het shirt ook echt heel leuk. Ik postte vorige maand een stukje op mijn blog over dit shirt, maar de reacties waren nogal negatief; ‘puberale shit’ ‘Poolse hoer, het is duidelijk te merken waar je vandaan komt’

    Like

  2. Is het nog verkrijgbaar bij het tijdschrift van deze maand of kan ik het ergens anders halen ? Ben er al best lang naar op zoek en staat super leuk!

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

