fav sieraden at the moment

DSC_0544

Ik kreeg al een paar vragen binnen of ik mijn favoriete sieraden wil laten zien, well here it comes;

a r m b a n d e n ;

Over het algemeen draag ik bijna nooit armbanden, maar als ik ze draag zijn het meestal een van deze.

Image

Dit armbandje kreeg ik laatst van m’n oma uit curacao, echt super cute verwerkt met henna handjes en boze oogjes.

Image

Nu helemaal hip, loom. Dit armbandje heeft m’n nichtje Isaura gemaakt. Hoe schattig. Je kan zo ongelofelijk veel met deze elastiekjes echt ongelofelijk knap zeg!

Image

Image

M’m budda to budda armbanden en ringen. Deze droeg ik vroeger heel veel maar tegenwoordig nauwelijks meer. Best wel zonde eigenlijk.

 

r i n g e n ;

Ringen vind ik echt een musthave. Het liefste zoveel mogelijk. Hier laat ik jullie een paar van mijn ringen zien. Ik kon d’r een paar niet vinden sorry ;(

Image

Image

DSC_0609 DSC_0610

H&M ringen, hebben jullie ook het probleem dat als je zo’n setje koopt je altijd de helft kwijt raakt, ik snap echt niet hoe dat kan.

ImageImage

De linkse knuckle ring was vroeger van m’n oma, echt heel grappig, en die rechter komt van de thriftshop. Ik hou echt van vintage ringen met patronen.

Image

Chinees achtige ring, i likeeeeeee.

DSC_0602

Deze zijn ook vintage.

h o r l o g e s ;

ImageImage

Deze horloges draag ik ELKE dag. Zonder ze voelt m’n arm zo kaal. Meestal draag ik de zwarte of de zilveren. De gouden eigenlijk heeeel weinig.

k e t t i n g e n ;

Image

Deze ketting kreeg ik van m’n super lieve vriendje op valentijnsdag. Deze ketting is eigenlijk een van de belangrijke kettingen die ik heb. Daarom draag ik hem ook heel weinig want ik wil niet dat hij breekt of beschadigd. It’s so beautiful.

Image

Dit is ook een belangrijke ketting voor me die ik heeel weinig draag. Dit Swarovski kettinkje kreeg ik van m’n oma voor m’n 16de verjaardag. Echt heel cute.

Image

foto(8)

Dit zijn een van m’n allerfavs. Een heel dun subtiel henna handjes kettinkje en een chocker. Chockers vind ik zo vet, ik vind het alleen wel belangrijk dat je ze niet gothic achtig combineerd want dat vind ik echt zo fout.

Image

Dan twee kettinkjes van de brandy, deze vind ik samen gecombineerd ook echt tof!

Image

En een klein boze oog kettinkje. Ook deze is super leuk gecombineerd met meerdere kettingen.

Image

Ying yang ketting en nog een gemstone.

f a v o r i t e   s u n n i e s ;

ImageImage

M’n rayban zonnebril is toch wel een van m’n favs van alle zonnebrillen die ik heb. Net als deze;

Image

Image

Een John Lennon model mag natuurlijk ook niet ontbreken in je stash.

 

f a v  p h o n e  c a s e ;

Image

Dit hoesje is van brandy mellvile met een quote van mean girls, i love it!

Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vonden om te zien!

Wat mag niet ontbreken in jullie favs van sieraden?

13 Reacties op “fav sieraden at the moment

  1. Wat een leuke sieraden heb je! Ik herken een paar knucklerings en kettingen die ik zelf ook heb haha, goede smaak heb je 😉 xo

    Like

  2. Hi, Monique van de Levi’s winkel hier! Heb je blog bekeken, mega tof! Waar heb je die edelsteenkettingen vandaag? Daar ben ik al heel lang naar op zoek! En ga je nog een stukje schrijven over je nieuwe shirt? Cool gedaan allemaal. Keep up the good work!
    Xoxo

    Like

  3. Jaaa ga ik zeker doen! Erg leuk dat je nog gekeken hebt! De edelsteenkettingen kan je kopen in thriftshops of op van die beursjes weetje wel met kraampjes met steentjes of op de markt misschien ook wel! Liefs xx

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

