lifestyle; skull bottle

DSC_0650AAA.jpg

Hi loveliesss,ik wou al zo lang zo’n skull bottle voor in m’n kamer maar ze zijn normaal 100 euro, pfoe wel erg veel geld voor een glazen fles nou is deze van mij bijna 20 keer zo goedkoop.Laatst keek ik even op de blog van de zusjes kittehscupcake en vond ik dit geweldige review. Ik heb hem gelijk gekocht.

DSC_0644

 

De rode vloeistof is eigenlijk een soortvan siroop die je moet toevoegen aan je vodka voor een een cosmo politan.

DSC_0651

 

De smaak is cranberry flavourmix wat ook super lekker is om te drinken als limonade! Ik heb het gewoon in een lege fles overgeschonken.

DSC_0642 DSC_0643 DSC_0645

Je hebt deze ook nog in lemon smaak voor een moijito als het goed is.

DSC_0646

LOOK HOW GORGEOUS OMG

Sommige mensen vinden het mooi als er vloeistof inzit zoals oude rum of water, ik vind persoonlijk zonder water het mooiste!

met water:

DSC_0653

DSC_0652

 

zonder water:

DSC_0646

DSC_0647

Ik vind hem zo vet omg.

DSC_0648

Ik kreeg een paar vragen of ik een roomtour wou filmen, het filmpje daarvan komt snel online, en dan zullen jullie het plekje zien waar dit schatje komt te staan!

DSC_0649

Deze heb ik bij de xenos gekocht en kostte 5,99 dat is echt geen geld als je het vergelijkt met 100 euro!

 

Wat vinden jullie van de skull bottle?

 

12 Reacties op “lifestyle; skull bottle

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

