zwarte slangenprint instappers van lushified

DSC_0737

Helemaal een trend zijn de instappers met slangenprint of dierenprint. Ik zocht al een tijdje de zwarte met slangenprint en jaaa guys die heb ik gehad van lushified.com!

DSC_0723

Allereerst  vind ik ze echt prachtig!

DSC_0730

DSC_0735

Ik vind de schoenen echt super mooi afgewerkt. Je ziet dat veel winkels tegenwoordig deze schoenen verkopen voor best een goedkope prijs maar de structuur van het ‘slangenleer’ echt vreselijk is. En bij deze vind ik juist het super mooi afgewerkt. Het ziet er niet heel nep uit.

DSC_0728

Al was bij mij wel het probleem dat ze iets te ruim van de zijkant zaten, maar met sokken valt dat wel op te lossen!

DSC_0724

Ik vind het echt pareltjes aan m’n voeten en ze maken zeker een aantal outfits helemaal af! Ik ben erg tevreden over de verzending. Ze stuurde een mailtje dat ze het hadden verzonden en een dag later lag het al in m’n huis! Stel je bent niet tevreden over je aankoop of je hebt de verkeerde maat, dan heb je altijd nog 14 dagen om het te kunnen ruilen bij lushified!

Ze verkopen deze instappers ook in andere soorten prints;

PicMonkey Collage

Ook deze zijn te vinden op lushified.com!

Ik ben super happy met die van mij! Ze zijn € 27,50 en dat vind ik zeker een redelijke prijs voor deze schoenen!

Klik hier voor de link naar de slangenprint zwarte instappers

Wat vinden jullie van deze instappers en deze modetrend?

11 Reacties op “zwarte slangenprint instappers van lushified

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

