Circle ketting van dixblue.nl

DSC_0756

Als jullie een oudere post hebben gelezen over m’n favoriete sieraden at the moment kunnen jullie merken dat ik van hele kleine subtiele kettinkjes houd. Ugh ik kan er maar geen genoeg hebben, ik kreeg deze cirkle necklace van dixblue.nl en ach wat is het een beauty.

DSC_0740

Wat hebben ze het toch leuk verzonden. De verzending was ook super snel binnen 2/3 werkdagen kreeg ik het pakketje al binnen.

IDSC_0742 DSC_0746

Ook super cute hadden ze dit armbandje erbij verzonden als verassing, deze kon ik niet in de webshop vinden, misschien dat ze deze er alleen bij verzenden.

DSC_0755DSC_0751

Ik vind deze ketting zo ongelofelijk mooi. Zo subtiel, simpel en licht maar toch een statement kettinkje.

DSC_0781

DSC_0769

Zo zou ik het kettinkje combineren. What do you guys think? Ik heb hem hier op de strakste stand gezet. I’m so in love met deze combinatie. Ik hou echt van boho/ londen streetstyle kleding en dit maakt het helemaal af. I’m so happy.

Circle necklace |€ 7,50 (klik hier voor de link)

Bij dixblue.nl verkopen ze nog meer van dit soort kettinkjes en armbandjes etc. Super leuk! Vooral als je van ibiza style armbandjes houd is dit zeker een aanrader om toch even te gaan kijken!

Wat vinden jullie van dit soort kettinkjes?

13 Reacties op “Circle ketting van dixblue.nl

  1. Zelf ben ik een echte liefhebster van grote kettingen, maar ik ben ook geen heel klein vrouwtje…toch vind ik dit subtiele sieraadje een plaatje, heel erg mooi, vooral in combinatie met de andere kettinkjes…het is erg mooi!

    Like

  2. Excellent blog right here! Also your site lots up very fast! What web host are you the use of? Can I get your affiliate hyperlink for your host? I desire my website loaded up as quickly as yours lol cfcbcgekebea

    Like

  3. Super leuk is die ketting met die gulden. (De tweede) Waar heb je die vandaan? ik ben echt hevig opzoek naar zo eentje! XX

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

