traingl bikini- Dakota superfly + info

DSC_0827

AAHHHHHH IK BEN TE BLIJ! M’n moeder had vorige week dinsdag de Milly candy pink bikini besteld en een dag later kreeg ik toevallig een mailtje van Triangl bikini’s dat ze m’n social media hadden gezien en ik op hun kosten een bikini naar keuze mocht uitzoeken. Toen heb ik dit pareltje de Dakota superfly bikini uitgekozen.

De verpakking

DSC_0796 DSC_0797

DSC_0800

Als je het pakketje krijgt krijg je 2/3 verschillende doorschijnende zakjes met de bikinitop, het broekje en het tasje die er ook bij geleverd wordt. Ik vind het zo schattig dat het tasje overeenkomt met m’n bikini. Dat is voor elke bikini zo, ze kijken naar een bepaalde kleur of textuur en verwerken dat ook in de tas. Deze tas is gemaakt van wetsuit materiaal net zoals de bikini

De bikinitop

DSC_0808

DSC_0809

Ik heb juist voor deze bikini gekozen omdat ik dit gaas achtige model zo leuk vind!

DSC_0816 DSC_0817

De rits kan zoals je ziet open. Misschien als je iets meer ruimte wilt of een beetje decollete kan je hem naar jou keuze openritsen.

DSC_0810 DSC_0812

De achterkant vind ik ook zo leuk! Je klikt hem open en dicht, dit zit goed vast waardoor hij niet zomaar los gaat.

Waar ik erg tevreden over ben is dat deze bikini echt heel compact om je lichaam heen zit, ook door het wetsuitmateriaal waarvan het gemaakt is. Ik heb vaker dit soort model bikini’s gehad van bijvoorbeeld H&M alleen als er een stevige zeegolf aan komt of je springt het zwembad in hou ik toch mijn hart vast dat hij niet afzakt. Daar hoef je je totaal geen zorgen om te maken bij deze. Hij heeft niet een dikke pad maar gewoon de dikte van het wetsuitmateriaal en zit goed en stevig om je borsten heen! Ik heb me nog nooit zo veilig gevoeld bij een bikini!

De bikinibroek

DSC_0822 DSC_0823 DSC_0824

Je kan aan de foto’s ook al goed zien dat het van een wetsuit materiaal gemaakt is. Dit broekje zit zo stevig een support om je heen dat je ook hierbij je geen zorgen hoeft te maken om het zakken van je bikinibroekje of het ‘in je bil kruipen’, hahaha ja ja meiden dat zijn de issues van de bikini’s. Dat gebeurd never nooit bij deze.

Het materiaal

DSC_0803 DSC_0804

De bikini is gemaakt van wetsuit, dat is normaal gesproken een pak wat surfers dragen. Een wetsuit is bedoeld om warm te blijven tijdens het surfen. Deze bikini houd je dus ook warm. Ik weet zelf nog niet hoe ik dat ga vinden op vakantie met 40 graden maar het heeft ook z’n voordelen. Het droogt snel op en het voelt heel stevig en comfortabel aan.

Doordat het wetsuit materiaal strakker zit als gewoonlijk raden ze je ook aan om een maat groter te bestellen. Ik heb normaal een S en heb nu een M besteld en die zit inderdaad prima! Wat wel een probleem kan zijn voor bijvoorbeeld de wat vollere meisjes onder ons, als je een grote omvang hebt maar kleine borsten, wil je voor je borsten een s maar je omvang een L. Dus denk goed na als je een bikini koopt dat het lastig kan zijn en misschien niet goed kan vallen. Je kan het altijd nog ruilen natuurlijk haha.

De service en klantvriendelijkheid

DSC_0828

Als je een bikini besteld bij Triangl bikini’s duurt het eerst 2 dagen om een mail te krijgen met je trackingcode ( om te kunnen zien waar je bikini ongeveer is) En daarna duurt het nog zo’n 4/5 werkdagen. Nou was het bij deze bikini super snel gegaan.

 

Zoals ik al eerder vertelde had mijn moeder voor deze bikini al een andere bikini besteld deze:

1.-TRIANGL-MILLY-CANDY-PINK

De milly candy pink bikini. Nou is deze verkeerd bezorgd door DHL en al getekend door iemand die ik niet eens ken en ik heb geen idee waar uberhaupt mijn bikini is. Nou moet ik zeggen jongens. Ik heb me dood gestresst, en ik heb m’n bikini nog steeds niet. Alleen over een ding mag ik niet klagen en dat is hun service! Ik heb serieus een uur lang met ze gemaild en ze zijn super aardig! Ze willen je zo goed en snel mogelijk helpen. Als je vragen hebt krijg je heel snel antwoord. En ze hebben er ook voor gezorgd dat een nieuwe word opgestuurd zodat ik gelukkig m’n bikini toch nog krijg. Tot nu toe de beste service die ik ooit heb gehad.

De prijs

DSC_0825

Dakota superfly | 89 USD ( set top en broekje)  + 20 dollar verzendkosten

Ik vind ze wel echt te duur, vooral 2o USD voor verzendkosten. Maar dan heb je wel wat, de kwaliteit is fantastisch!

Wat vinden jullie van Triangl bikini’s?

10 Reacties op “traingl bikini- Dakota superfly + info

  1. super leuke bikini echt heel mooi , en de kleur is volgens mij ook echt super leuk als je bruiner wordt op vakantie! Maar hoe duur is het als je het omrekent naar Euro ? 🙂

    Like

  2. Wauw, wel jammer van het geld anders had ik er gelijk een ingeslagen! 🙂 Je hebt nu wel echt hele mooie bikini’s. ♥

    Liefs,
    Joyce

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

