Egypte vakantie + een paar OOTD’S

Hi loveliessss!
Ik ben naar Egypte geweest, echt super leuk is het daar! Wel warm hoor pfoe.
Ik heb nog nooit zulke prachtige stranden gezien en zulke tropische wondertjes.
Ik heb voor jullie een paar plekjes gefilmd en een paar Outfit of the days die ik aan had daar.

Outfit 1;
playsuit; natura (lokaal winkeltje in spanje)
tas; Triangl swimwear
Outfit 2;
croptop; River island
Short; River island
Ketting; River island
Tas; Triangl swimwear

Outfit 3;
croptop; brandy
short; lefties
schoenen; River island

Outfit 4;
croptop; divited h&m
ketting; river island & urban outfitters
short; H&M

Outfit 5 aka beach outfit;
short; Forever 21
kimono; forgot
tas; adidas
ketting; arabische naamketting lokale juwelier in egypte

nog een paar foto’s
IMG_0110

IMG_0141

IMG_0246

IMG_0257

IMG_0317

IMG_0329

i hope you guys liked it! Ik zou het heel leuk vinden als jullie dit zouden liken en me subscriben, klik hier voor de link.

5 Reacties op “Egypte vakantie + een paar OOTD’S

  1. Je hebt altijd de meest gave muziek onder en mooie Egypte stukken, ziet er bloedheet uit – behalve de snorkeltocht. Toch wel je nieuwe bikini mee.

    Like

  2. Heel leuk filmpje! 1 klein dingetje het is a few outfits inplaats van a view outfits. Maakt niet uit, kan iedereen gebeuren!

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

