ootd- Full time fashionblogger

IMG_0455

Ik was gister gezellig een dagje met m’n lieve mama in Amsterdam. toch wel met een aantal zakken terug gekomen onder andere nieuwe schoenen! Waar jullie snel meer over zullen lezen. Het was toch wel aardig koud in Amsterdam maar ik had geen zin om een jas aan te trekken waarom dan niet deze trui? Hahah ik kreeg al een aantal leuke spontane reacties erover. Ik heb ook besloten om voortaan wat meer te schrijven over fashion en outfits omdat hier toch wel meer mijn hart bij ligt dan beauty. Ik schrijf nog wel even graag over beauty producten hoor!
IMG_0502

Wat ben ik toch verliefd op deze trui. Wat een geweldige tekst vind ik het toch ook. Ik flipte totaal toen ik deze zag hangen, ik moest hem hebben.

IMG_0461

Omdat ik het vooral belangrijk vind dat ik me comfy voel als ik shop heb ik deze outfit aangetrokken. Het is totaal geen geweldige outfit maar de tekst geeft het weer een extra touch. Deze trui moet als een oversized half cropped 80’s truitje lijken. Deze trui die ik aan heb ik dan ook een S maar oogt veel groter om het oversized effect. Ik moest er eerst wel aan wennen want ik voelde me er wat voller in maar als je gewoon een strakke highwaisted jeans aan hebt, kan je zelf wel zien dat je buik niet zo is. haha wat een lang verhaal jongens. De stof voelt van binnen als een lekker dekentje en is dan ook heerlijk zacht.

IMG_0467

Dan de highwaisted jeans die ik aanheb ik van de berska. Wat ben ik klaar met deze broek zeg. Hij was 19,95 maar dat merk je wel. Ik kocht een S en hij zakt nog steeds wel naar beneden plus vind ik het washed effect niet zo mooi, alsnog is de stof wel stretchy en zit wel lekker. En een navel vind ik persoonlijk not done. Voor de mensen die er wel van houden, blijf het vooral doen. Maar het is niets voor mij. Daarom ben ik ook super happy met m’n nieuwe aanwinst. Een zwarte highwaisted jeans van de monki die totaal niet zakt en stevig om me heen zin. Wel een stuk duurder maar zeker het geld waard.

IMG_0474IMG_0473

Dan deze vans. Ik draag ze normaal nooit maar guys, ik heb ze herondekt. Ze zijn eigenlijk best wel leuk en het is echt zonde dat ik ze bijna 1 jaar niet heb gedragen. Ze lopen nog steeds even fijn. Ook deze old school bag waar je normaal heel veel geld voor betaald heb ik gekocht bij de thriftshop voor echt heel weinig.

IMG_0476IMG_0478

Dan m’n accessoires die niet heel speciaal zijn. Ik hou heel erg van zilveren ringen. Boventste foto heb ik een zilveren casio en een ring van de thriftshop die totaal niet verkleurd echt amazing. En op de tweede foto een ring uit Eypte.

IMG_0503

trui: river island , broek; berska , schoenen; vans , tas; thriftshop , ringen; verschillend, horloge; casio

Wat vinden jullie van deze outfit?

27 Reacties op “ootd- Full time fashionblogger

  1. Ik vind je outfit echt heel leuk! En dat tekst past ook goed bij jou! Alleen kun je ook wat schoenen gaan reviewen? Zoals de chelsea boots? En die adidas schoenen?

    Like

  2. Leuke outftit en dat horloge heb ik ook maar die moet ik nog in laten korten aahhh en ik wil hem al aan, zo frustrerend haha! 🙂

    Like

  3. Toffe outfit! Alleen wat jammer zeg dat die broek zo tegen valt.. bij broeken merk je dat helaas pas als je er een uurtje in rond loopt of ze goed blijven zitten of niet. Kan vaak veel verschil in zitten!

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

