my polaroid 300 + photo’s

DSC_0616

Bepaalde trends komen weer helemaal terug, ik ben dol op alles wat maar vintage is! Hier schrijf ik iets over mijn polaroid camera, mijn ervaringen en het effect.

 

DSC_0613

Je hebt allerlei soorten polaroid camera’s, ik heb deze, de polaroid 300. De instax mini is hier een opvolger van. Ze zijn tegenwoordig moeilijk te krijgen. Online kan nog wel en in bepaalde winkels zoals urban outfitters kan je ze ook nog kopen!

IMG_0863

IMG_0864

Mijn polaroid foto’s tot nu toe, Links 2 foto’s van m’n ballet uitvoering en rechts van egypte. Een nadeel is wel dat de polaroid camera’s verschillende standen hebben qua licht etc. In egypte scheen de zon zo vel dat het heel belangrijk is om het op de juiste stand te plaatsen, anders krijg je echt een witte foto eruit. Ik heb het gehad en het is zo zonde! De kaartjes zijn namelijk behoorlijk duur. Voor een set van 10 foto kaartjes betaal je 14,95 euro. Erg prijzig dus! Het is dus belangrijk dat je geen foute maakt bij het maken van polaroid foto’s want een kaartje is al snel 1,50 waard.

IMG_0866IMG_0867

 

Ik plak ze op m’n muur, ik vind dit persoonlijk toch wel een heel leuk effect geven. Je kan ze ook in een foto album doen of aan een touwtje ophangen met knijpertjes. Maar ik vind dit toch wel het leukst!

Wat vinden jullie van een polaroid camera en de foto’s ervan?

17 Reacties op “my polaroid 300 + photo’s

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

