youtea 14 days teatox

DSC_0872

Mweh de zomervakantie is over 1 dag officieel voorbij voor mij. Ik kom net terug van Spanje en besef me nu heel goed dat m’n examenjaar al bijna begint. Anyways, ik kreeg dit pakketje van yourtea binnen. I’m so excited!

DSC_0882

DSC_0874

First of all,tea tox, wat is dat nou eigenlijk? Is eigenlijk het ontgiften van afvalstoffen in je lichaam en het reinigen. Dit reinigen zal helpen met het verminderen van het gewicht, het verlichten van een opgeblazen gevoel, het verhogen van de spijsvertering functies, het verbeteren van de huid duidelijkheid, het verhogen van energie-niveaus.Dit kan bij deze thee ook een extra stimulatie geven  bij het trainen. Dit is een kuur van 14 dagen. Het is dan de bedoeling dat je 30 min voor je ontbijt, lunch en avondeten deze thee drinkt. En natuurlijk ook wat gezonder eet. Ik doe deze kuur 2 keer per dag want met lunch zit ik op school en word het lastig 😦

DSC_0875DSC_0876

Ik vind de verpakking echt te schattig voor woorden gewoon. De doos ruikt wel een beetje naar zware thee.

DSC_0881DSC_0880

Het merk yourtea heeft voor bijna alles wel een thee, een slaapthee,energie thee, hangover thee ga zo maar door. Ik merk wel dat ik echt wakker word als ik deze thee s’ochtends drink en daarna niet echt hele erge eetlust heb, wat handig kan zijn na je ontbijt om zoete lekkernijen te vermijden. De thee geeft ook echt een energie boost.

DSC_0879

Yourtea heeft ook een prachtige website waar je veel meer over hun producten kunt lezen! De thee en de kruiden zijn veilig, kruiden zoals senna zijn in grote hoeveelheden en langdurige periodes niet gezond en tasten je darmen aan. Maar in deze thee is de hoeveelheid zo klein dat het geen schade kan aanrichten.

”Deze thee geformuleerd met Chinese geneeskunde kruiden is op basis van Chinese geneeskrachtige principes, TinyTea is de enige kruiden reiniging op de markt die niet een laxerend effect geeft. TinyTea is gemaakt door gekwalificeerde Chinese geneeskunde beoefenaars met veel jaren ervaring.”

Ik ben nu pas bij dag 2 maar ik ben happy om met deze kuur te beginnen. Ik ben erg benieuwd. Tot nu toe vind ik de thee geweldig!

Yourtea tinytea 14 days teatox |€25.00

6 Reacties op “youtea 14 days teatox

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

