ps. i stole ur moms jeans OOTD #3

IMG_0215

Als je me een beetje kent weet je al dat ik heeeeeeeelemaal gek ben van vintage 80’s dingen of juist Londen streetstyle kleding. Anyways, ik ben goed geslaagd in Barcelona waar ik onder andere deze Momjeans gekocht heb bij Topshop, i’m so happy. Je zal wel denken wow beetje warm misschien in Spanje? Maar ik ging hier tegen 7 uur naar de airport weer terug naar huis.

IMG_0213IMG_0212

Ik heb voor deze wat donkerdere momjeans gekozen, ik vind deze kleur zo mooi, echt een old skool american momjeans.

IMG_0218

Deze croptop heb ik gekocht bij de urban outfitters, dan het urban rewall gedeelte. Ik vind de afwerking zo leuk met het stukje kant. Ik vind het echt super leuk dat t nike teken lichtjes doorschijnt.

IMG_0221

Deze momjeans is highwaisted en zit PERFECT. Ik betaalde wel 60 euro voor deze broek maar dat is hij helemaal waard. Heerlijke stof. Ik zou mensen toch wel aanraden om een goede inverstering te doen in een goede momjeans want je hebt er zoveel plezier van.

IMG_0216

M’n tas is van American Apparel, ik zocht deze al zo lang. Ik ben echt gek op tote bags.

IMG_0217

M’n soort van nieuwe babiesss, ik heb ze al 2 weken. So in love with them. Adidas superstar shoesss.

IMG_0219

IMG_0223

Ik droeg deze scrunchie van American Apparel later wel in m’n haar met een hoge staart, maar m’n haar was bij deze foto’s nog nat. De armbandjes komen van hippie kraampjes en de ring is van een thrift shop.

IMG_0222

Helemaal verliefd op m’n nieuwe ring, ohm ring. Ik hou echt van veel zilveren boho achtige ringen.

IMG_0224

Verder is de knuckle ring een ringetje van vroeger die ik van m’n oma kreeg en m’n zilveren horloge is een casio.

IMG_0214

momjeans; topshop

croptop: urban outfitters

tas; american apparel

scrunchie; american apparel

schoenen; adidas superstar

Wat vind jij van deze ootd?

27 Reacties op “ps. i stole ur moms jeans OOTD #3

  1. wat een leuke outfit! ik hou ook echt van mom jeans! en door jou wil ik nu al helemaal adidas superstars, ik zat al vet lang te twijfelen maar ik vind ze toch wel erg leuk… xo

    Like

  2. Wat een leuke outfit en ook leuk gecombineerd. Zelf ben ik niet zo van de mommyjeans, maar het staat je wel heel leuk en sportief met de croptop en de sneakers. Leuk! x

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

