Cacti baby! OOTD #4

IMG_0605

Een avondje lekker uit met m’n lieve mama. Ik was aardig goed geslaagd in barcelona waar ik onder andere dit te schattige croptopje heb gekocht.

IMG_0576.JPG-1

De top, omg guys i’m in love. Zo schattig vind ik dit. Ik hou heel erg van tshirts met dit soort details erop ‘genaaid’ Dit is wel met een wat dikker draad. Dit is een halter croptop van de brandy melville, hij heeft open rug en is met twee touwtjes om je nek van boven. Sooooo cute

IMG_0578.JPG

PicMonkey Collage

Verder draag ik deze highwaisted zwarte broek van de monki, i loveeee him.

IMG_0602IMG_0603

I adore these shoes, deze stoere boots komen van de newlook. Ik vind ze echt leuk staan bij bijna alles.

IMG_0601

Qua sieraden draag ik deze twee armbandjes en m’n zwarte casio.

IMG_0525

Top; brandy melville

broek; monki

vest; H&M

schoenen; New look

Wat vinden jullie van deze look?

21 Reacties op “Cacti baby! OOTD #4

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

