grid all the way ootd#6

DDD

Het is echt m’n meest favoriete patroon evurrrr, het grid patroon aka ruitjes patroon. Vooral op tumblr zie je vele foto’s met dit patroon en oeeeh i love it. Deze sjaal vind ik dus ook helemaal geweldig o my god.

IMG_1175

IMG_1281

Iets wat ik normaal niet zo snel zou dragen maar ik vind deze style wel heel gaaf, een beetje fashion style. De boyfriend blazer vind ik zeker een statement piece yesssss. Ik ben zeker uit m’n comfort zone gestapt. Wat vinden jullie?

IMG_1169

IMG_1170

Deze combineerde ik buiten met deze grid sjaal.

IMG_1285IMG_1284

Meestal draag ik als jas m’n grote nike vest, deze is heeerlijk warm!

IMG_1172

IMG_1173

Mijn tas komt van flying tiger. Hij lijkt heel erg op m’n american apparel tas maar een zwarte variant is altijd handig om te hebben.

IMG_1283IMG_1282

Ik ben zo verliefd op deze schoenen yaaaaas. Deze look maak ik af met deze prachtige schatjes.

 

Sjaal – Divited

blazer- H&M

Broek- monki

schoenen- adidas superstar

Tas- flying tiger

 

Wat vinden jullie van deze look?

24 Reacties op “grid all the way ootd#6

  1. Hee,
    Ik had een vaagje. Mijn vriendin wordt binnenkort 16 en ze zei dat ze die tas echt gaaf vond, ik heb gekeken op de site maar ik kan hem nergens vinden, zou je misschien de link willen sturen of kan je doe tas alleen in de winkel kopen? Leuke style heb je btw!

    xo

    Like

  2. echt super leukk, kan je please de link sturen waar je die sjaal kan kopen ? ❤️❤️

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

