sightstone necklaces

IMG_1622

Ik houd echt van de stone kettingen trend, ik vind ze zo’n gave uitstraling geven aan je look. Ik kreeg deze twee prachtige kettingen van sightstone en ik vind zo zooo mooi.

IMG_1620

De Laser Quartz ketting vind ik zo mooi. Wat ik vooral zo vet vind is dat de steen nauwelijks bewerkt is en het met de hand is in gewikkeld met  ijzerdraad. Deze is in twee soorten te koop. Een dunnere steen en een wat bredere.

IMG_1626IMG_1633

Dit is de Ohm ketting, Deze kan je ook als choker bestellen. Dan krijg je een soort stevig zwart draad. Dat vind ik persoonlijk ook cool. Alleen ben ik zelf helemaal gek op zilveren kettinkjes met elkaar combineren. Het teken Ohm staat voor vrede en wijsheid wat ik een erg mooi gebaar vind om te dragen.

IMG_1621

IMG_1623

Ik ben zeer tevreden over deze webshop. De kettingen vind ik in een woord prachtig. Ook ging de verzending super snel. Ik kreeg het na 1 dag gelijk binnen. Ook de kwaliteit is erg fijn!

Laser Quarts ketting | 9,-

Ohm ketting| 5,50

Neem zeker een kijkje op sightstone.storenvy.com

10 Reacties op “sightstone necklaces

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

