OOTD #7 New coat + vintage per kilo

IMG_1817

Ik ben zooo gek op vintage. Ik was dit weekend naar Vintage per kilo geweest waar ik later meer over zal vertellen maar nu eerst m’n ootd.

IMG_1796

Allereerst oh my god, wat ben ik verliefd op m’n nieuwe jas. Deze is van de zara. De laatste tijd komen deze klassieke modellen erg in. Ik vind hem echt een fashion uitstraling geven.

IMG_1800

Die combineer ik met een basic boyfriend tee van de monki en een crystal ketting die je in m’n vorige post voorbij zag komen.

IMG_1799IMG_1801

Deze look maak ik af met m’n babiesss, de adidas superstars. I LOVE THEM.

IMG_1805

Zoals jullie misschien al weten ben ik helemaal gek op het grid patroon. Deze sjaal van de monki is super warm en is echt een all time favorite geworden.

IMG_1814

Als tas gebruik ik deze ‘tote’ bag van de flying tiger om het toch een speels effect te geven.

v i n t a g e  p e r  k i l o

Vintage per kilo is eigenlijk een open evenement waar vintage kleding verkocht wordt. Deze markt word door heel Nederland georganiseerd. Per 1 kilo kleding betaal je 15 euro, wat goedkoper is al gewone vintage kleding.

IMG_1791 IMG_1792 IMG_1793

Je kunt veel old skool levi’s jeans verwachten, ugly christmas sweaters, flannels en oversized jackets. I LOVE IT. Ik ben uiteindelijk geslaagd voor 13 euro.

IMG_1837IMG_1844

IMG_1839 IMG_1846 2

Uiteindelijk heb ik voor deze oversized flannels gekozen. Deze zijn heerlijk zacht en warm.

IMG_1841IMG_1847

En dit vintage adidas jacket. Deze kan toch wel heel leuk gecombineerd worden. Hij is een beetje oversized en zit als een bomber jacket.

Wat vinden jullie van deze ootd en van vintage per kilo?

25 Reacties op “OOTD #7 New coat + vintage per kilo

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

