OOTD #8 Joy divison sweater – Amfi opendag

IMG_2169

Hello loveliessss vandaag was een ge wel dige dag. Ik was naar de opendag van AMFI fashion institute geweest en oh god i’m in love. Wat een geweldige school.

IMG_2171

Allereerst droeg ik deze trui naar de opendag want het was toch behoorlijk koud vandaag. Ik wilde deze trui al zo lang hebben. Ik vind het eigenlijk best een statement piece, het kan namelijk je basic outfit zo in een klap toch wat speciaals geven. Joy divison is een muziek artiest, ik vind z’n muziek persoonlijk niet zo maar deze afbeelding vind ik wel amazing.

IMG_2153

IMG_2159IMG_2162

Deze outfit combineerde ik met mijn American Apparel tas en m’n adidas superstars. Ik droeg trouwens wel een jas en een sjaal, die ik ook al in deze outfit post heb laten zien.

 

A M F I

IMG_2134 IMG_2137 IMG_2138 IMG_2139 IMG_2140 IMG_2142 IMG_2143 IMG_2144IMG_2147

Dit is echt m’n droomschool. De hele vibe in de school is al geweldig, ik zou dan graag fashion & Branding willen studeren. Ook heel leuk kwam ik nog een vriendinnetje van m’n tegen.

sweater: Urban outfitters – Broek: Monki – Schoenen : Adidas – Tas: American Apparel

Wat vinden jullie van deze outfit?

 

17 Reacties op “OOTD #8 Joy divison sweater – Amfi opendag

  1. Het is een hele toffe opleiding, wel heel erg tijdsintensief en hard af en toe. Strenge kritiek en deadlines, maar daar leer je mee omgaan met de tijd. Amfi is echt een realityschool dus ze bereiden je voor op hoe het er later aan toe gaat. Als je passie ervoor hebt en er het liefst mee bezig bent, dan kan je niks beters kiezen denk ik! x

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

