OOTD #9 – new Nike jacket

IMG_2764

Hello loveliess, vandaag had ik een excursie met m’n tekenklas naar het Rijksmuseum en het Stedelijk museum in Amsterdam. In onze lange pauze heb ik toch nog een aantal foto’s kunnen maken van m’n nieuwe jasje.

IMG_2777IMG_2758

Ongeveer een week geleden ben ik met m’n vader naar de Nike outlet in Roosendaal geweest. Daar heb ik dit leuke jasje gekregen. Hij is heel warm van binnen gevoerd met een dikke stof, en het oogt als een bomberjack/baseball jacket, wat ik persoonlijk een leuk effect vind.

IMG_2763 IMG_2767

Vooral de details vind ik erg leuk aan dit jasje! Zoals het Nike logo en de strepen bij de mouw. Het moet wel bij je passen als persoon. Ik houd persoonlijk erg van Nike kleding en streetstyle/vintage  kleding maar het kan ook zijn dat het je juist totaal niet ligt.

s t e d e l i j k  m u s e u m

IMG_2799

Mijn outfit verder was erg basis en praktisch, gewoon lekker een warme trui om de dag door te brengen in het mooie maar zeker ook koude Amsterdam. Verder combineer ik deze met m’n monki sjaal en m’n Adidas superstars.

IMG_2781 IMG_2783 IMG_2784 IMG_2787

Ik was erg onder de indruk van het stedelijk museum, erg modern en mooi ingericht, zeker een aanrader!

IMG_2809

jas: Nike – broek: Monki – sjaal: Monki – tas: American Apparel – schoenen: Adidas

Wat vinden jullie van deze look?

11 Reacties op “OOTD #9 – new Nike jacket

  1. Mooi jasje en (alweer) mooie foto’s!
    Grappig dat ik toevallig op je site belandde en er ook net een blog online kwam. Volgens mij heb je een gezellige dag gehad! x

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

