American Apparel metallic nail lacquer – smoke dazzle

DSCN8186(1)

Ik vind olie-achtige nagellak in het algemeen zo vet! Toen ik deze metallic lak zag bij de American Apparel was ik gelijk verkocht.

DSCN8188

DSCN8192

De kleuren van de nagellak zijn erg wisselend, ik zie vooral veel lila, blauw, turquoise en bronze gloed erin voorkomen. De kleur veranderd steeds weer, echt super tof! Ook de verpakkingen vind ik echt prachtig. Het is zeker een van de mooiste nagellakjes die ik in mijn nagellakstash heb.

IMG_7678

Het kwastje vind ik echt super fijn werken. Hij is heel lang en dun en lakt heel precies. Ik ben met nagellak nogal vaak een knoeier maar met deze nagellak bleef ik eindelijk binnen de lijntjes haha.

IMG_4940

IMG_4460

IMG_3315

Dit vind ik het leuke aan de nagellak. Op elke foto lijkt het weer een andere kleur. Ik moest er even aan wennen maar ik vind het nu echt amazing. Ook de kleur is erg gepigmenteerd. De kleur is al goed te zien bij 2 laagjes lak. Ik doe bij dit soort lakjes wel vaak één laagje zwarte nagellak eronder zodat de kleur extra goed tot uiting komt.

IMG_1572

Ik ben erg van fan de lakjes van American Apparel, ze blijven lang zitten, werken fijn, en zijn erg gepigmenteerd. Zeker een aanrader!

American Apparel nail lacquer Smoke Dazzle |9,-

Wat vinden jullie van deze kleur?

11 Reacties op “American Apparel metallic nail lacquer – smoke dazzle

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

