VIDEO: The future of fashion is now 2014 + OOTD

Hey lovelies, ik ben gister naar de “The future of fashion is now” tentoonstelling geweest in het museum van boijmans. Deze tentoonstelling vind ik zo mooi, echt ongelofelijk hoe bepaalde designs zijn gemaakt, ik ben echt onder de indruk van alle nieuwe innovaties die de designers hebben toegepast bij deze tentoonstelling. Het was prachtig ingericht en alles klopte gewoon aan de tentoonstelling. Ik ben erg blij dat ik het gezien heb! Ook heb ik een OOTD in het filmpje verwerkt, verdere informatie over m’n outfit is in het filmpje te zien.

Nog een aantal foto’s van de tentoonstelling:

IMG_2988 IMG_2992 IMG_2997 IMG_3010 IMG_3011 IMG_3012 IMG_3013  IMG_3027IMG_3015

 

Wat vinden jullie van deze tentoonstelling en outfit?

4 Reacties op “VIDEO: The future of fashion is now 2014 + OOTD

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

