Marc Jacobs- Daisy dream

IMG_3744

Merry Christmas guyss, dit geurtje heb ik van mijn lieve mama gehad. Ik ben over het algemeen erg fan van de geuren van Marc Jacobs, heel fris en bloemig waar ik persoonlijk het meest van houd. Ook de verpakkingen van Marc Jacobs vind ik één woord fantastisch.

IMG_3738

Het doosje alleen al is te schattig voor woorden. Baby blauw met zwart,wit en gouden details, erg mooi vind ik het. Ik ben zo blij met deze parfum.

IMG_3743IMG_3746

Wat ik zo leuk aan de verpakkingen van Marc Jacobs vind is dat overal wel de schattige daisies terug komen. Wat een prachtige flacon vind ik dit.

IMG_3747IMG_3745

De geur is erg fris en zoet, maar niet zo zoet dat je er hoofdpijn van krijgt haha, gelukkig maar. Ook blijft hij erg lang zitten, wat ik erg fijn vind! Ik heb gemerkt dat hij na ongeveer een halfuurtje het sterkst ruikt. Ik vind het fijn als een parfum duidelijk te ruiken is, zodat ik er lang van kan genieten.

IMG_3749

Marc Jacobs Daisy Dream Eau de Toilette 30 ml | € 49,94

Wat vinden jullie van de geuren van Marc Jacobs?

4 Reacties op “Marc Jacobs- Daisy dream

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

