Anastasia beverly hills- dipbrow pomade taupe

IMG_3434

hey sweeties! Vandaag een review over iets wat ik normaal niet snel zou reviewen. De dipbrow pomade van Anastasia wilde ik al erg lang maar durfde het nooit, aangezien het snel de ‘overdrawn brow’ kan geven. Maar na lang twijfelen heb ik hem toch genomen en ben er super blij mee!

IMG_3431

IMG_3433

De verpakking van Anastasia laat me erg denken aan gel eyeliner, ook de structuur is vergelijkbaar met gel liner.

IMG_3435

De Dipbrow is verkrijgbaar in 8 tinten : Blonde, Auburn, Chocolate, Ebony, Medium Brown, Soft Brown, Dark Brown en Taupe, de kleur die ik heb gekozen.

IMG_3437

IMG_3446

Ik breng de browgel aan met de schuine browbrush die ook van Anastasia Beverly hills is. Normaal gebruik ik de Medium brow poeder van Anastasia voor mijn wenkbrauwen, maar deze gel vind ik een veel natuurlijker effect geven.

PicMonkey Collage

Het resultaat na het bijtekenen van mijn wenkbrauwen. Ik ben erg tevreden met deze gel! Hij is heel zuinig in gebruik. Het is wel even wennen om te werken met dit product aangezien hij heel erg gepigmenteerd is, je kan dus snel je wenkbrauwen te donker maken, maar na een aantal keer oefenen gaat het heel makkelijk! Er zijn veel tutorials op youtube waar je de perfecte wenkbrauw kan maken met dit product, alleen vind ik dat persoonlijk niet zo mooi bij mij.

Anastasia Dipbrow Pomade – 27,95 (te koop bij Douglas en Sephora.com)

Wat vinden jullie van dit product?

15 Reacties op “Anastasia beverly hills- dipbrow pomade taupe

  1. Mooi effect, het staat heel natuurlijk. Ik gebruik zelf de Brow Wiz, lijkt mij toch iets makkelijker dan een gel. Maar ik denk wel dat de gel wat zuiniger in gebruik is.

    Like

  2. Pingback: current favorites |·

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

