Fjall Raven Kånkenbag van Bagageonline.nl

IMG_3942

Happy new year guys! Vandaag een artikel over iets waar ik zo enthousiast over ben. De Fjall Raven Kånkenbag, waaaaah ik vind deze zo ongelofelijk leuk. Ik kreeg deze prachtige rugzak opgestuurd van bagageonline.nl, een webshop die heel veel tassen en koffers te bieden heeft van de bekendste merken en allemaal van een hele goede kwaliteit.

IMG_3909 IMG_3910 IMG_3911

Ik kreeg de tas binnen 1 dag thuis geleverd, echt suuuuper snel. Voor 22 uur besteld is gelijk de volgende dag in huis.

IMG_3927IMG_3919IMG_3912IMG_3917

De buitenkant van de tas: De tas is gemaakt van een waterafstotend materiaal wat echt super handig is. Vroeger gebruikte ik altijd tote bags als schooltas maar na 4 minuten in de regen te fietsen was m’n tas kleddernat inclusief m’n schoolboeken. Bij deze tas zal ik daar dus nooit problemen bij hebben. De details van de tas vind ik ook erg mooi, zoals het logo en de strip die de hengels vastbind.

IMG_3920IMG_3921IMG_3922

De binnenkant van de tas: De binnenkant van de tas is erg ruim en heeft gelukkig niet al teveel vakjes en ritsjes, sommige mensen vinden dat fijn maar ik word er altijd gek van als er zoveel vakjes zijn. Wat ook erg handig voor kinderen (ook wel voor volwassenen) is, is dat de tas vanbinnen een naamlabel heeft, zo kan je als je de tas kwijt bent het alsnog makkelijker terug te krijgen haha. De rugzak is voorzien van een groot 13″ laptop vak, wat ik erg fijn vind. Zo kan ik toch nog makkelijk m’n macbook meenemen en is het toch nog gescheiden van m’n boeken en drinken etc.

IMG_3943IMG_3924

De Kånkenbags zijn weer helemaal in op dit moment. Ik vind het vooral erg leuk gecombineerd als je een vintage old skool style hebt maar het kan eigenlijk wel bij alles. Ik heb voor een zwarte kleur gekozen omdat deze toch wel bij alles past, plus m’n garderobe is grotendeels zwart haha.

Ik ben erg blij met de service van bagageonline.nl, de service was erg goed en snel. Ik ben ook erg onder de indruk van het enorm grote assortiment wat ze bieden en ook nog voor een eerlijke prijs. Ik heb namelijk de Kånkenbags ook zien hangen bij de Urban Outfitters in Amsterdam waar ze 20 euro duurder zijn. Ook vind ik de website erg professioneel overkomen, alles is heel duidelijk en makkelijk ingedeeld zodat je alles snel kunt vinden. Zeker een aanrader ook voor leuke hand- en rugtassen.

IMG_3941

Fjall Raven Kånkenbag black | 69,95

Afmetingen: 38 x 27 x 13 cm

Inhoud: 16 Liter

Garantie: 2 Jaar

Wat vinden jullie van de Fjall Raven Kånkenbags?

13 Reacties op “Fjall Raven Kånkenbag van Bagageonline.nl

  1. Pingback: AA baby OOTD#10 |·

  2. Pingback: current favorites |·

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

