waterfall coat van m-fab.nl +OOTD

IMG_4326

Heyy, wat ben ik toch gek op deze jassen, de waterfall coats zijn echt the musthave op dit moment. Ik kreeg deze van de webshop m-fab.nl en ben er zooo blij mee, deze stond al zo lang op mijn wishlist. Ze geven je outfit in één draai gelijk een classy look.

IMG_4387

De jas voelt als een dikke vilt stof en is heerlijk warm. Het kan wel wat kouder zijn doordat de jas niet dicht kan, maar dit kan je oplossen door misschien een taille riempje om te doen of met een veiligheidsspeldje het vast te maken.

IMG_4315 IMG_4316

Vooral de flappen vind ik erg mooi, als je de jas open draagt geeft dit echt een speels effect.

IMG_4322

IMG_4323

Verder draag ik bij deze outfit mijn rosé gouden Michael Kors horloge en mijn bucketbag van de Berska.

IMG_4332

IMG_4325

De jas komt ongeveer tot m’n kuit en ik ben 1,75. Bedenk dus wel dat als je een kleinere lengte hebt de jas dus ook langer is en tot lager dan je kuit komt. Klik hier voor de link naar de jas.

IMG_4349

Ik ben super tevreden over deze jas, hij voelt niet al te zwaar aan en is gemaakt van 90% Polyester  & 10% katoen, wat ik erg fijn vind aanvoelen. Ook de werd de jas binnen 1 dag bezorgd. Ze hebben deze jas trouwens alleen in de kleur Cream,  ik ben zo verliefd op deze kleur.

M-fab.nl is een geweldig leuke webshop met de allerlaatste musthaves gespot bij celebs zoals Kim Kardasian. Ze hebben zoveeeeeel leuke kleding, je word er spontaan hebberig van.

Neem zeker een kijkje op m-fab.nl, het is zeker de moeite waard!

 

Turtleneck: Pull & Bear – Schoenen: Adidas superstar – Tas: Berska – Jas: m-fab.nl – Broek: Monki

Wat vinden jullie van de Waterfall coats?

 

3 Reacties op “waterfall coat van m-fab.nl +OOTD

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

