AA baby OOTD#10

PicMonkey Collage

Hey lovelies, yaaaaaaay m’n blog bestaat officieel 2 jaar!  Anyways deze outfit is van vorige week zaterdag toen ik de opendag bezocht van de Willem de Kooning Academie. WDKA vind ik echt een hele mooie school. Heel modern en strak met dat ‘art/fashion’ gevoel. I loved it!
IMG_4511 IMG_4500

Allereerst draag ik dit cropped tshirtje van de American Apparel. Ik draag deze eigenlijk echt nooit.. Zo zonde.

IMG_4475IMG_4513

Verder combineer ik het met deze oranje/rode jas en m’n Kånkenbag. Normaal draag ik vooral zwart, grijs, wit en denim achtige kleuren. Oranje zal je dus ook niet snel van me verwachten. But hey, let’s try to get out that comfortzone.

IMG_4486

Ik heb eigenlijk nooit een artikel geschreven over m’n witte Adidas superstars. Ik heb ze al best een tijdje but i still adore them loads.

 

IMG_4469IMG_4515

Schoenen: Adidas superstar – Tas: Kånkenbag – Jas: Rotterdam – Tshirt: American Apparel – Highwaisted jeans: Monki

Wat vinden jullie van deze OOTD?

14 Reacties op “AA baby OOTD#10

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

