M.A.C Soar lipliner

IMG_4616

Heey lovelies, ik heb eindelijk de soar lipliner van M.A.C weten te bemachtigen. Ik wilde deze al zo lang maar hij was elke keer uitverkocht. Deze lipliner is perfect in combinatie met de 2 Kylie Jenner look-a-like lipsticks Velvet teddy & Faux, en die heb ik yaaay!

IMG_4618 IMG_4621 IMG_4622

De verpakkingen van M.A.C vind ik over het algemeen vrij basic maar alsnog geeft het wel een luxe gevoel, wat ik erg mooi vind. Het potlood is langer dan de meeste lipliners wat ik erg fijn vind. Hoe langer het potlood is des te langer je er plezier van kunt hebben. De kleur is donker “oud” roze, iets donkerder als Faux.

IMG_4692

Dit is hoe de kleur Soar uitpakt op mijn lippen. Het potlood voelt vrij droog aan, wat wel normaal is voor een lipliner. Dat kan je ook zien op de foto, het lijkt alsof ik buiten mijn liplijn heb getekend maar dit is niet zo. Dat komt omdat het zo droog op m’n lippen zit, dit vind ik wel een minpuntje. Over het algemeen brengt het potlood fijn aan en is erg gepigmenteerd. Het potlood puntje is ook niet scherp of “te hard”, thank god. Ik heb namelijk bij andere lippotloden van bijvoorbeeld Essence wel eens gehad dat het potlood zo hard is dat ik wondjes op mijn lippen kreeg. Maar dit potlood smelt als het waren op je lippen, en geeft een matte finish.

marmer2

Ook is dit lippotlood mooi te combineren met andere lipsticks. De mooiste combinatie vind ik met Velvet teddy.  Deze lipstick is namelijk al matt en sluit erg mooi op Soar aan.

 

Over het algemeen ben ik erg blij met dit product. Wel een handige tip: breng altijd van te voren nog even lippenbalsem aan. Dit helpt t scheuren en uitdrogen van je lippen te voorkomen. Ik doe dit zelf altijd en merk echt dat het prettiger aanbrengt.

M.A.C Soar | 15,- ( Is te  koop in de M.A.C stores en in bepaalde Douglas winkels)

Wat vinden jullie van deze lipliner?

16 Reacties op “M.A.C Soar lipliner

  1. Wauw super mooi! Ik wil deze lip liner ook al super lang, maar hij is ook elke keer uitverkocht! Kan niet wachten tot ik hem eindelijk heb haha! X

    Like

  2. Pingback: current favorites |·

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

