The body shop; camomile cleansing butter

IMG_5380

Hey prettiess, vandaag iets heel anders dan fashion en make up maar alsnog ook super belangrijk, skincare yaaaas. Ik kreeg dit product samen met nog een ander bodyshop product van m’n lieve mama voor Valentine haha. Hopelijk hebben jullie ook een fantastische dag gehad.

IMG_4779 IMG_4780 IMG_4781

Ik had al veel over dit product gelezen op nappyhairz aka een van m’n favoriete Nederlandse bloggers, she’s amazing. Anyways ik wilde dit product zoooo graag uitproberen. Het beloofd veel goeds en het verzorgen van je huid is gewoon heel belangrijk. Als je make up gebruikt is het belangrijk om je huid goed te reinigen en af en toe te laten rusten. De verpakking alleen al is te schattig voor woorden.

IMG_4783IMG_4784

Ik was eerst erg benieuwd hoe dit product zou uitpakken, is het meer een crème? of juist meer wax achtig? Ik wist niet echt goed wat ik ervan kon verwachten. Na het uitgeprobeerd te hebben was ik super enthousiast. Deze cleansing butter voelt ook echt aan als een dikke butter, het smelt als het ware op je gezicht en haalt al je make up er perfect af. Het is wel aan de vettige kant, dus een klein beetje van het product is voldoende. Ook prikt het niet in je ogen wat echt heeel fijn is, anders zou het elke dag een struggle zijn bij het eraf halen van m’n mascara. Ik breng deze butter aan met watjes, dat vind ik toch het prettigste werken. De geur is echt geweldig, het ruikt naar een combinatie van kamille en madeliefjes.

IMG_4786

Ik ben super blij met deze butter, ik raad het zeker aan! Deze cleansing butter is voor alle huidtypes geschikt. Dit product is niet op dieren getest. Ook the body shop schrijft; “Verrijkt met kalmerende essentiële Community Fair Trade-kamilleolie voor een zijdezachte huid. Bij de verbouwing van de kamille worden geen bestrijdingsmiddelen gebruikt.

Camomile Sumptuous Cleansing Butter 90 ml | 13,-

Wat vinden jullie van dit product?

 

 

8 Reacties op “The body shop; camomile cleansing butter

  1. Aaah babe, you’re way too sweet! ❤ Maar die butter is echt superchill! Heb mijne nu helemaal opgemaakt (je doet er wel heel lang mee) en probeer nu de cleansing oil, die is ook heel chill! xo

    Like

  2. Wat apart in deze solid vorm. Zag hem al liggen maar het is zo anders van de gewoonlijke liquids, hoewel het gebruik goed in de oren klinkt. Inderdaad lieve verpakking!

    Like

  3. Pingback: current favorites |·

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

