L’oreal professional absolut repair van barberstore.eu

IMG_5406

Hey lovelies, de laatste tijd ben ik steeds meer bezig met hair care &oil maskers maken en daar hoort een goede shampoo en conditioner ook bij. In samenwerking met barberstore.eu zal ik jullie in dit artikel meer vertellen over de Absolut repair lijn van L’oreal professional.

IMG_5408IMG_5404

Allereerst de shampoo, ik heb de shampoo nu een aantal keren gebruikt en ik merk dat het m’n haar ook minder pluizig maakt. Aangezien ik m’n haar stijl en krul af en toe is goede bescherming nodig. ‘De shampoo herstelt en versterkt de beschadigde delen van het haar. Het haar wordt van binnenuit hersteld. Lipidium Instant Reconstructing Shampoo geeft het haar kracht en energie.’ – barberstore.eu

IMG_5405

Dan de conditioner, deze maakt m’n haar zacht maar maakt het niet veel zwaarder. De shampoo en conditioner zijn allebei bedoeld voor erg beschadigd haar en dat is iets wat ik erg fijn vind. Deze shampoo en conditioner concentreren zich op het herstellen van het haar en dat is precies wat ik nodig heb. Ik doe deze conditioner alleen in m’n staart, dus niet vanaf m’n hoofdhuid. ‘L’Oréal Absolut Repair Lipidium Reconstructing Conditioner is een conditioner voor extreem beschadigd haar. De conditioner herstelt en versterkt beschadigd haar. Ontwart het haar en laat het licht aanvoelen. De Lipidium Conditioner zorgt ervoor dat het haar sterker wordt en makkelijk in model te brengen is.’

IMG_5403

Ik ben erg tevreden over deze shampoo en conditioner. Ik zie al beter effect en het ruikt ook nog eens heerlijk. De service is ook echt super snel en goed. Binnen 1/2 dagen kreeg ik het pakketje in huis. Ik raad zeker een kijkje op barberstore.eu aan, ze hebben zo ongelofelijk veel voor je haar van alle soorten merken en voor alle haar types.

Zijn jullie al bekend met deze L’oreal lijn?
3 Reacties op “L’oreal professional absolut repair van barberstore.eu

  1. Dit zijn inderdaad geweldige producten! Ik moet sowieso de eerste slechte producten van L’Oréal Professionnel nog tegenkomen. 😀

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

