ripped saturday OOTD #11 ft. sansonline.nl

FullSizeRender

Hey lovelies, vandaag een post over de colsweater die ik van sansonline.nl ontving, een webshop die een enorm assortiment heeft aan truien en topjes. Het was vandaag nogal koud in Utrecht en deze trui heeft mij heerlijk warm gehouden.

FullSizeRender-3

Ik combineer deze trui met mijn AMFI X HEMA collectie bomberjacket. Deze jas is dun en perfect voor deze outfit omdat ik al een dikke trui aan heb.

IMG_6067

FullSizeRender-2

Normaal draag ik nooit deze jeans, wat best zonde is. De scheuren bij de knie heb ik zelf geknipt. Ik vind dit net een leuker effect geven.

IMG_6065

Omygod guys i’m in love with my Huaraches. Ik had hier nog niet eerder overgeschreven maar wat vind ik deze schoenen gaaf en ze lopen heerlijk. Beste aankoop ever.

IMG_6069

Normaal ben ik niet snel van de truien, ik ben altijd bang dat ze jeuken en te warm zijn. Maar ik kreeg een zwak voor deze trui. Het geeft een speels effect omdat hij net wat groter is maar aan de zijkanten een kleine split heeft. Ook is hij wat langer wat ik leuker vind dan een korte trui.

FullSizeRender-6

Het patroon van de trui vind ik ook echt te tof.

IMG_6097 IMG_6098

Zilveren ringen vind ik de laatste tijd steeds leuker worden, vooral als ze een bohemian vibe hebben.

FullSizeRender

Neem zeker een kijkje op sans-online.nl! De service was erg vriendelijk en snel. Deze Vila trui kreeg ik al een tijdje geleden en is jammer genoeg niet meer te koop op sans-online.nl, al zijn er wel heel veel andere merken met leuke spulletjes.

Wat vinden jullie van deze outfit?

16 Reacties op “ripped saturday OOTD #11 ft. sansonline.nl

  1. Hallo, ik vind je style en je blog heel leuk en ik heb een vraag want ik wil graag ook een blog beginnen: hoe doe je dat waardoor je niet het hele artikel ziet, maar als je erop klikt wel?

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

