Ollie penny wanderlust bikini van Brakini

IMG_7132

ALMOST VACAY GUYS! Ik verheug me zo erg op de zomer, en daar horen natuurlijk super leuke bikini’s bij. In samenwerking met Brakini mocht ik over dit pareltje schrijven, i’m so happyy.

FullSizeRender(6)

De Brakini bikini’s zijn vergelijkbaar met Triangl bikini’s. Ik heb zelf twee Triangl bikini’s, waar ik nog steeds super blij mee ben, en qua materiaal en kwaliteit komen ze exact overeen. Het enige verschil ligt hem in de prijs. Dit is dus zeker een winwin situatie girlss. Dit bikini model is bij Triangl ongeveer 79 USD en bij Brakini 59 USD. So yay for the brakini’s!

FullSizeRender(5)FullSizeRender(2)

Ik heb voor deze bikini gekozen omdat ik vooral het boven topje zo ongelofelijk leuk vindt. Hij is heel simpel qua model wat juist je boho-vacay outfit af kan maken. Zien jullie het al voor je? Een denim highwaisted short, met een zwierend bohemian wit bloesje, of toch juist dat leuke Brandy Melville jurkje met open rug. Deze bikini kan je letterlijk met alles combineren. Ook had ik in gedachte dat dit topje makkelijk met mijn andere Triangl broekjes kan. Zo kan je makkelijk je Bikini zelf samenstellen en combineren.

IMG_7115IMG_7114

De achterkant vind ik ook zo prachtig, heel minimalistisch maar niet saai. Less is more, en dat geldt zeker ook bij deze bikini. De bikini is heel makkelijk aan te trekken, eigenlijk net als een bh. De sluiting is ook stevig, dus wees gerust, je kan heerlijk zwemmen zonder bang te zijn dat hij spontaan losschiet.

FullSizeRender(7)FullSizeRender(4)

De bikini is gemaakt van een wetsuit materiaal wat ik echt ongelofelijk fijn vindt. Nu ik sinds m’n Triangl bikini’s gewend ben aan deze stof is het een beetje wennen om weer een normale bikini te dragen, omdat wetsuitstof heel dik en compact is. Het zit stevig om je lichaam en droogt heel snel op. 1 klein minpuntje wel is dat bij deze soort bikini’s je moet oppassen dat wanneer ze nat zijn je ze niet ergens opgevouwen neer legt. Want zodra ze opdrogen zie je kreuken die niet snel weggaan. Ook moet je deze bikini’s met de hand wassen met niet al teveel zeep. De kleur kan namelijk wat vervagen.

FullSizeRender(8)

Ik ben echt verliefd op deze bikini en ben er suuuper happy mee. Op Brakinis.com zie je nog veel meer té gekke modellen, het was dan ook moeilijk uitkiezen.

Ollie penny wanderlust brakini |59,99 USD

Wat vinden jullie van deze bikini?

 

 

16 Reacties op “Ollie penny wanderlust bikini van Brakini

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

