in Full Bloom Playsuit van Trixlamix

DSC_0415

Hi lovelies, ik kom net terug van mijn vakantie uit Mallorca met m’n beste vriendin en heb heel veel leuke dingetjes opgenomen daar, waar jullie later meer van zullen zien. Éen van de dingen die ik super leuk aan een vakantie vindt is het kunnen dragen wat je wilt. Ik kreeg van Trixlamix deze prachtige playsuit die heeel hoog op mijn wishlist stond. Het is de perfecte bohemian playsuit voor in de zomer, i love it.

DSC_0104DSC_0420

De playsuit zit erg lekker en is gemaakt van een niet al te dikke stof. Hij heeft gelukkig een binnenvoering zodat je ondergoed niet door schijnt. Het was in Mallorca suuuper heet, deze playsuit was de perfecte outfit voor een shopdagje in Palma. Lekker makkelijk, niet al te veel zorgen of t wel goed zit, en het zit niet al te strak om je lichaam, wat wil je nog meer?

DSC_0424DSC_0423DSC_0422

De playsuit heeft een grote bloemenprint, wat echt een bohemian zomers gevoel geeft. En is afgewerkt met schattige broderie randjes. Ik ben zo verliefd op deze playsuit.

FullSizeRenderDSC_0425

Ik was eerst een beetje bang voor de lage uitsnede maar het valt reuze mee. Ik had mijn Calvin Klein bh eronder en had geen last van inkijk. Ook zitten de lagen deels aan elkaar genaaid, waardoor het niet snel open valt. De playsuit is gemakkelijk aan te trekken door middel van een blinde rits aan de achterkant.

Trixlamix is echt een geweldig leuke webshop waar je de meest schattige playsuits vindt met een bohemian vibe, leuke accessiores en andere musthaves. Ik kreeg het pakketje al binnen 1-2 dagen binnen en werd super cute geleverd met een kaartje.

Neem zeker een kijkje op Trixlamix.com,

In full Bloom Playsuit (lang) |42,99

Wat vinden jullie van deze playsuit?

11 Reacties op “in Full Bloom Playsuit van Trixlamix

  1. Pingback: Lookbook Mallorca video |·

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

