Urban Decay Naked basics palette

DSC_0438

Hi sweeties, ik heb hem finally! Het Basics palette van Urban Decay. Het was nogal twijfelen of ik Basics 1 of 2 zou nemen, maar heb uiteindelijk toch besloten voor het eerste palette.

DSC_0427

DSC_0430

De verpakking is vrij basic maar toch geeft het wel een chique uitstraling, het “basics” palette is zo perfect weergegeven. Het doosje is vrij klein en compact waardoor het ook makkelijk mee te nemen is.

DSC_0435DSC_0432

Look how pretty omygod. De reden dat ik voor dit palette heb gekozen ipv Basics 2, is omdat deze kleuren erg verdeeld zijn qua donker en licht, plus heeft het een prachtige highlighter, en dat had palette 2 minder. Daar waren de kleuren meer gelijkwaardig aan elkaar en had het niet echt zo’n witte shiney highlighter die perfect is voor je ooghoeken. Hoe handig is het trouwens dat het palette ook een spiegeltje bevat.

DSC_0429DSC_0436

De namen van Urban Decay vind ik altijd zo tof, ik bezit ook het naked 2 palette en die heeft ook van die te leuke namen. Anyways, ik gebruik de kleuren walk of shame en naked 2 het meeste. Daarbij gebruik ik Naked 2 als iets donkerdere kleur in m’n crease samen met lichtjes faint. En in mijn ooghoeken venus om de look wat frisser te maken. De kleuren zijn allemaal matt behalve venus, wat ook de voornamelijkste reden was om dit palette te kopen, 5 perfecte gepigmenteerde matte kleuren, wauw.

DSC_0439

Ik ben echt amazed bij dit palette. Hij is zeker het geld waard! Dit palette is te koop in Sephora en in filialen waar ze Urban Decay verkopen. In Nederland hebben we geen Sephora meer, maar er is in Amsterdam wel een Ici Paris waar ze Urban Decay verkopen.

Urban Decay Naked basics palette | 27,95

Wat vinden jullie van dit palette?

 

11 Reacties op “Urban Decay Naked basics palette

  1. Hij is zo mooi ik zit te twijfelen om de 2e te kopen maar de lichte kleuren zijn inderdaad handig !

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

