70’s style icons – OOTD #13

DSC_0456

Hi lovelies, vandaag was ik een dagje in Amsterdam met een lief vriendinnetje Luisa. Wat is Amsterdam toch ongelofelijk mooi. Het is zeker mijn favoriete stad in Nederland, en ik ga er studeren yay! Ik heb te horen gekregen dat ik ben ingeloot voor AMFI Fashion & Branding, aka my dream. I’m sooo happy.

DSC_0466

DSC_0469

DSC_0477

Ik combineerde bij deze outfit mijn 70’s style icons t-shirt met m’n highwaisted Monki Jeans. Dit t-shirt is ook heel leuk te combineren met een momjeans voor die 70’s look. Ook droeg ik mijn Kånken bag, deze vind ik zo fijn, er past zoveel in en maakt je outfit af. Ook is een rugtas handig voor een lang shopdagje.

DSC_0531DSC_0471DSC_0470

Ik droeg mijn witte adidas superstars, ik vind ze nog steeds zo leuk, ze geven toch een ander effect dan de normale superstars.

DSC_0541

DSC_0555DSC_0557 Nadat we foto’s hadden gemaakt, zochten we nog naar het The fault in our stars bankje, and guess what.. We found it! Als een grote tfios lover was het toch leuk om te zien. Het was een super gezellige dag en we zijn zeker geslaagd.

Tshirt: Stradivarius – Jeans: Monki – Schoenen: Adidas – Tas: Fjall Raven

Wat vinden jullie van deze outfit?

 

17 Reacties op “70’s style icons – OOTD #13

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

