twisted nail & metallic stud bangle from the peachbox

DSC_0447

Hey loves, op m’n wishlist stonden al heel lang de perfecte Cartier look a like bracelets, maar het leek wel onmogelijk te vinden. De kwaliteit kan namelijk snel erg slecht zijn bij een aantal musthave winkeltjes en ik durfde ze daarom ook niet te bestellen. Ik mocht 2 prachtige sieraden uitkiezen van The peachbox en mijn oog vies al snel op deze twee beauties, eindelijk de perfecte nail look a like van geweldige kwaliteit. I’m in heaven.

IMG_8300FullSizeRenderIMG_8302

No words needed, pfff alleen al de verpakking is zo luxe en chique. De armbanden zijn gemaakt van stainless steal, waardoor het ook wat zwaarder aanvoelt. Persoonlijk vind ik dat fijn, het geeft toch net een luxer gevoel en het ziet er kwalitatief erg goed uit.

IMG_8289IMG_8288

Kijk nou wat een pareltjes, ik ben zo verliefd op deze armbanden. De Cartier armbanden moet je meestal met een mini schroevendraaier dicht draaien. Bij deze lijkt dat ook zo, alleen is de opening stiekem verstopt, zo geeft het hetzelfde effect als bijvoorbeeld de love bracelets van Cartier. I’m so happy with them.

IMG_8307

IMG_8305

De armbanden zijn beide ook te verkrijgen in andere kleuren, zoals goud en rose goud. Ik koos voor zilver omdat dit letterlijk met alles samen gaat, ik merk dat ik altijd snel neig naar zilver, hoe mooi ik rose goud ook vind haha.

IMG_8308

I’m such a happy girl with these bracelets, de armbanden zijn een woord perfect. Ik heb dan ook niets slechts te zeggen over The Peachbox. De zendtijd duurde tussen de 5-12 werkdagen, maar het was het wachten helemaal waard! Ik raad jullie zeker aan om een kijkje te nemen op The peachbox. Ze hebben zoveeel leuke sieraden van hele goede kwaliteit. Wat ik persoonlijk zo leuk vind aan The peachbox is dat hun designs zo minimalistisch zijn, waar ik zelf erg van houd. Zo maken deze armbanden een basic outfit gelijk een stuk leuker. I lovee it.

Twisted Nail Bangle silver | 34 USD (31,40 euro)

Metallic Stud Bangle silver | 34 USD (31,40 euro)

 

Wat vinden jullie van deze armbanden?

 

15 Reacties op “twisted nail & metallic stud bangle from the peachbox

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

