How i style | Momjeans – video

Hi guys, vandaag weer een youtube video. Sinds ik mijn nieuwe camera heb merk ik dat ik het echt leuk vind om te filmen. Anyways, ik laat in deze video zien hoe ik mijn momjeans style in een paar outfits. Ik houd echt van momjeans, ze passen bij alles en zitten zo comfy. Wat ik ook zo leuk vind is dat je zelf kunt bepalen wat voorn look je ermee wilt maken. Met een paar adidasjes en een basic croptop heb je al snel een goede casual outfit. Maar als je er een paar mooie hakken onder draagt met een jasje wordt het al snel wat zakelijker. I think there are no reasons to not love a momjeans. Het is zeker een item wat een musthave is in je kast, als je je er fijn bij voelt natuurlijk.

Veel kijkplezier! Vergeet niet een duimpje omhoog te doen, en ik zou het heel leuk vinden als je je zou abonneren op mijn kanaal “Glamorousfashi0nista

Loves,

xoxo

 

Outift details:

NO.1 : Broek: topshop – croptop: H&M – jas: berska – schoenen: H&M

NO.2: Jas: urban outfitters, schoenen: adidas

NO.3: Jas: H&M

NO.4: Croptop: Brandy Melville

NO.6: T-shirt: Levi’s

NO.7: T-shirt: Calvin Klein

NO.8: T-shirt: Zara – Heels: Nelly

NO.9: Hakken: mfabwebshop

 

17 Reacties op “How i style | Momjeans – video

  1. Wat een toffe jeans! En ik vind je stylen prachtig; mijn favoriet is toch wel nummer 3!

    Like

  2. Leuke video heb je gemaakt trouwens ga je naar die vintage per kilo (vintage rebel) volgende week zaterdag en zondag in rotterdam. :)))

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

