Back to basic- OOTD #14

DSC_0645 (1)

Hi loves, een basic witte blouse past letterlijk bij alles, bij elke style, bij elke broek, voor welke gelegenheid dan ook. Ik zocht dan ook een goede basic witte blouse die ik met van alles zou kunnen combineren. Een aantal basics in je kast zijn erg handig, je kan ze namelijk goed stylen met statement pieces. Ik merk dat de laatste tijd de ‘boyfriend blouse’ in begint te komen. “De oversized blouse” die vaak wit is of met lichtblauwe lijnen. I think it’s a Yay.

DSC_0647

Deze basic witte blouse scoorde ik in de Zara sale, i’m so happy! Wanneer er Zara sale is ben ik altijd zo enthousiast. Deze blouse is erg simpel en afgewerkt met een zakje, wat ik persoonlijk de blouse extra leuk vind maken.

DSC_0656DSC_0646DSC_0650DSC_0655

Bij deze look draag ik mijn nieuwe babiesss, ein-de-lijk heb ik ze. De stan smiths. Ik twijfelde er al zo lang over om ze te kopen, aangezien m’n adidas collectie en beetje uit de hand loopt, but i had to, look at them waahh.

DSC_0657DSC_0649

Ik droeg bij deze outfit mijn The Peachbox armbanden & Marc Jacobs ring, ik vind ze nog best wel goed samen staan. Ik ben echt gek op simpele basic zilveren sieraden, ik neig altijd sneller naar zilver. Ook droeg ik bij deze outfit mijn Hattie bag van Pauls boutique, waar ik nog steeds super blij mee ben.

Highwaisted denim jeans: monki – Blouse: Zara – Schoenen: Adidas Stan Smith – sieraden: The peachbox & Marc Jacobs – Tas: Pauls boutique

Wat vinden jullie van de “basic blouse” ?

11 Reacties op “Back to basic- OOTD #14

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

