Laut marble iphone 6 case van Iphone2day

DSC_0664

Hey lovelies, marble is serieus een van mijn favoriete prints, tegenwoordig is het dan ook overal te vinden. Kleine doosjes bewerkt met marmer, een macbook case met een marmer patroon, snijplankjes van marmer, kortom marble is everywhere nowadays. I love it. Ik heb m’n iphone 6 nu net 3 weekjes en zocht nog een leuk hoesje dat bij mij past. Iphone2day stuurde mij dit te leuke hoesje op, ik vind hem zo leuk.

DSC_0659DSC_0660

De verpakking vond ik er al erg goed uitzien. Het doosje is zwart wit met marmer afgewerkt, super mooi ontworpen wauw. Anyways, bij het hoesje zit ook screenprotector en een doekje geleverd voor je mobiel, op dit moment heb ik al een screenprotector op m’n scherm maar ik kan het altijd nog gebruiken.

DSC_0665DSC_0670

Ik vind dit hoesje zo ongelofelijk mooi. Het is een soft case die toch wel hard is, hij is dik en zit goed om je mobiel heen, zo beschermt hij je mobiel goed. Ook belooft Laut je dat het hoesje onkrasbaar is, dat zullen we nog eens zien.

DSC_0671DSC_0667

Ook vind ik het hoesje erg mooi afgewerkt. De geluidknopjes kun je nog steeds makkelijk indrukken, bij sommige hoesjes gaat het dan moeilijk of stroef, maar bij dit hoesje is het echt heel gemakkelijk.

Ik kreeg het pakketje de volgende dag al in huis, zelf ben ik erg tevreden over de service van Iphone2day! Zeker een aanrader voor als je nog leuke hoesjes zoekt.

Dit product is beschikbaar gesteld door de webwinkel iPhone2Day.nl. Bij iPhone2Day.nl vind je een groot assortiment iPhone accessoires en iPhone hoesjes voor alle modellen iPhone. Naast dit product zijn er nog honderden andere iPhone 6 en iPhone 6S hoesjes verkrijgbaar.

Laut Huex case Marble white voor Iphone 6 | 19,95

 Wat vinden jullie van dit hoesje?

10 Reacties op “Laut marble iphone 6 case van Iphone2day

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

