minah silver sunnies from zerovintage

DSC_0681

Hi loves, de ‘so real look a like’ brillen zijn helemaal hot this season. Vele celebs zijn er dan ook mee gespot in het goud of zilver. Toen ik deze bril zag moest ik heb gewoon hebben. Het is zo’n eyecatcher die je basic outfit gelijk een extra touch geeft. Met dank aan zerovintage heb ik deze prachtige bril ontvangen, it’s so pretty, isn’t it?

DSC_0679 DSC_0682

What a beauty omygod, het is misschien niet duidelijk te zien, maar de glazen van de bril zijn letterlijk spiegelglazen, zooo vet. Ik neig in het algemeen altijd sneller naar zilver, daarom was deze zilveren bril ook echt een musthave.

DSC_0684

Deze bril is verkrijgbaar in 5 kleuren, waarvan ik deze het leukste vind. Zerovintage is een webshop met zoveel leuke zonnebril modellen, ze verkopen de mooiste designer geïnspireerde zonnenbrillen, zoals de clubmaster, het rayban round achtige model en deze so real bril. Zeker een aanrader als je nog naar een leuke bril zoekt. De bril werd geleverd met een zwart beschermhoesje, wat je bril beschermt tegen eventuele krasjes. Ik ben erg tevreden over de service! Ook had ik het pakketje na 1/2 dagen al binnen.

Schermafbeelding 2015-08-11 om 11.45.12

Minah silver sunnies | € 24,95

Wat vinden jullie van dit model zonnebril?

9 Reacties op “minah silver sunnies from zerovintage

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

