black peeptoe – OOTD #15

DSC_0718

Hello lovelies, vroeger vond ik het verschrikkelijk, een hak of laarsje met een peeptoe, ik kon nooit begrijpen wat mensen er nou mooi aan vonden, als klein meisje vond ik het maar raar. Nu denk ik er heel anders over. Een openteen kan gewaagt zijn, het is vooral een kwestie goed combineren. Ik vind het zeker een statement met een clean minimalistische outfit. Zo zocht ik lang een  zwart basic laarsje met hak en een openteen, en na lang zoeken vond ik hem dan eindelijk, the black peeptoe boot, i’m in love.

DSC_0688DSC_0670 DSC_0680

Dit bloesje van de Zara vind ik zo mooi, hij is ‘sheer’ en schijnt dus wel heel erg door. Ook de kleine touwtjes en subtiele cutout vind ik erg mooi en minimalistisch, persoonlijk houd ik erg van dit soort items, niet al te veel versiering maar juist kleine details die het speciaal maken.

DSC_0684DSC_0702

Daarbij draag ik mijn Hattie bag van Pauls boutique, het is zo grappig dat m’n style kan verschillen van hoe ik mij voel. De ene keer meer vintage en kan je me verwachten met een tote bag, en de andere keer heb ik zin om me wat chiquer te kleden en draag ik dit soort tasjes. Ook over dit tasje heb ik een review geschreven die je hier kunt lezen.

DSC_0708

Pff wat vind ik ze toch vet, je moet er wel van houden. Deze H&M laarsjes hebben niet al teveel detail wat ik juist het mooie eraan vindt. Vaak hebben de peeptoe laarsjes grote plateau zolen, opvallende ritsjes etc, maar dit laarsje heeft het totaal niet, de hak ik ook niet al te hoog, dus je kunt er comfortabel op lopen. Ik kreeg wel blaren na de eerste keer dat ik ze droeg, wat achteraf vrij logisch is, de laarsjes waren net nieuw, nog niet aan m’n voeten aangepast en het openteen stuk was nogal ruw. Maar je moet ze gewoon eventjes inlopen, ondanks de blaren vind ik ze nog steeds prachtig.

DSC_0729DSC_0661

Heel kleurrijk was deze outfit niet haha, soms vindt ik het wel mooi moet ik zeggen. Alles zwart of alles wit.

Wat vinden jullie van een peeptoe laarsje?

10 Reacties op “black peeptoe – OOTD #15

  1. De cut-out blouse staat je zo goed! Alles zwart vind ik zeker kunnen, fan. De peeptoes zijn niet voor mij, ben net wat meer gewend aan sandalen.

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

