Greece lookbook |Video

Hey guys, ik was afgelopen week in Kos, omygod wat is het daar prachtig. Het was heerlijk weer en had ondanks de vluchtelingen toch wel een relaxed en chill gevoel. Ik heb het enorm leuk gehad daar. In deze video heb ik een aantal outfits uitgekozen die ik droeg tijdens mijn vakantie. I hope you like it! Ik zou het super leuk vinden als je op mijn kanaal subscribed, klik hier voor de link.

xo

Isabelle

 

O U T F I T   D E T A I L S

No.1  top: Brandy Melville – Lace broekje: Forever 21 – Tas: Stüssy – Bril: Rayban round

No.2 Crochet top: My oh My – Skort: Primark

No.3 playsuit: Lola & Olivia (Review soon!) – Tas: Kånkenbag Fjall raven

No.4 broekje: H&M – Top: H&M

No.5 Top: H&M – Drapped skirt: M-fab – Schoenen: Adidas Superstar – Tas: Grieks winkeltje

No.6 Short: Highwaisted Thrifted Levi’s – Top: American Apparel

No.7 Playsuit: Most wanted – Slippers: Haviana’s

 

Wat vinden jullie van deze lookbook?

 

4 Reacties op “Greece lookbook |Video

  1. Superleuk gemaakt. Wat nog mooier zou zijn is een drone gebruiken voor de meeste beelden, dat komt heel professioneel over. Ik zag dat Aspyn Ovard dat gebruikt op Youtube. Bekijk haar mooie ‘Travel Vlogs’ maar eens is echt superleuk. Je hebt echt en prachtig lichaam! wat doe je om zo een lichaam te krijgen?

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

