Sam jumpsuit van jurkjes.com

DSC_1070

Hey lovelies, jumpsuits, two pieces en playsuits vindt ik echt de beste uitvinding ooit. 1 item trek je aan en verder niet al teveel gedoe of het wel bij elkaar past, of het niet vloekt of dat het totaaal niet samen gaat met die schoenen. In samenwerking met jurkjes.com kreeg ik deze prachtige Sam jumpsuit, ahhh i love it. Deze donkerblauwe jumpsuit is inspirerd by Sam Feiers, het is een kledingstuk die oogt als een two-piece.

DSC_1047 DSC_1054

Wat ik zo leuk aan deze jumpsuit vindt is dat je zelf kunt bepalen hoe je look overkomt, doe je er een paar hakken onder dan krijg je snel een chique look, maar als je er een paar sneakers onder doet krijg je al snel de tomboy look. Dit item kun je dus combineren naar jou eigen style.

DSC_1043DSC_1039

Het bovenstukje lijkt los te zitten waardoor het een beetje een cropped effect krijgt en dus ook je taille een extra boost geeft, wat alleen maar fijn is. Je kan de jumpsuit kun je aan -en uittrekken door middel van een rits. Hier moest ik een beetje aan wennen, maar nu zie ik het alleen nog als een voordeel. De jumpsuit zit niet strak, ook de broekspijpen zitten wat meer “baggy‘ wat ik zelf wel leuk vind, zo geeft het een beetje een nonchalante look.

Jurkjes.com heeft een groot assortiment aan niet alleen jurkjes maar ook jasjes en t-shirtjes. Het is zeker een site die ik je kan aanraden als je van jurkjes houdt, two pieces a la the kardashians, en de laatste musthaves. Ook de verzending wordt super snel geleverd.

Sam jumpsuit | € 39,95

 

14 Reacties op “Sam jumpsuit van jurkjes.com

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

