Comme des Garçons tee – OOTD #16

DSC_1263

Hi loves, finally heb ik er eentje weten te bemachtigen, een zwart t-shirt van Comme des Garçons. Deze stond zo lang op mijn wishlist en nu heb ik hem dan eindelijk. Ik zie de t-shirts van Comme des Garçons vooral als een inverstering, het is van een goede kwaliteit en je kunt er lang mee doen. Ook is het een t-shirt wat met bijna alles te combineren is.

DSC_1248 DSC_1253 DSC_1255DSC_1262

Deze outfit is eigenlijk vrij basic, maar het t-shirt vind ik het extra detail geven.  Persoonlijk houd ik erg van outfits die niet al te veel frutsels heeft maar juist één of twee eyecatchers. Bij deze outfit combineer ik mijn oversized jacket van Levi’s. Black and denim is always a good idea.

DSC_1285

Het Comme des Garçon t-shirt heb ik gekocht in een pop-up store in Amsterdam, finally vond ik dit t-shirt in een winkel, online kunnen de verzendkosten namelijk behoorlijk oplopen. Ik zie het persoonlijk als een inverstering, maar de meningen zullen hier natuurlijk verdeeld over zijn. Het is een duur t-shirt en je moet het er maar voor over hebben. Ik ben nog steeds super blij met dit pareltje in mijn garderobe en ben excited om het op vele manieren te combineren.

Schoenen- Adidas superstar / Broek- Monki / Tas- Fjall Raven / Jas- Levi’s (Urban Outfitters) / T-shirt: Comme des Garçons

Zijn jullie bekend met dit merk, en wat vinden jullie van dit soort t-shirts?

15 Reacties op “Comme des Garçons tee – OOTD #16

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

