Bluelin indian earrings

DSC_1369BGGG

Hi guys, een trend van nu die ik super leuk vind is veel boho sieraden samen gecombineerd, denkend aan dunne kettinkjes, veel ringetjes oorbellen en gemstone ringen, i love it all. Vooral de Indiaanse-achtige oorbelletjes vind ik zo vet, vaak komt het nu ook voor in (fake) semptums. Anyways, ik ontving deze te schattige kleine oorbelletjes van Bluelin en vind ze zo leuk. Ik heb gisteren mijn tweede oorgaatje laten schieten en kan niet wachten om ze in te doen.

DSC_1370

Hoe cute zijn deze oorbelletjes, omygod. Op dit moment heb ik al zulke soort ringetjes in mijn eerste oorgaatje en de combinatie van zulke subtiele oorbelletjes vind ik zo mooi. Deze oorbellen zijn gemaakt van echt zilver (925) en zullen dus ook niet veranderen van kleur.

DSC_1371DSC_1374

Oorringetjes, ja ik moest er in het begin erg aan wennen, puur omdat ik het niet gewend was, maar nu kan ik niets beters bedenken. Deze oorbelletjes gaan niet ineens open of los, ze gaan wat moeilijker in, vind ik persoonlijk. Maar als je ze eenmaal in hebt, zitten ze gelijk goed en hoef je je geen zorgen te maken over dat ze eruit zullen vallen.

DSC_1372

Het is een kwestie van smaak, de ene houdt wat meer van parels, de andere steentjes en bijvoorbeeld ik van dit soort boho ringetjes. Op Bluelin.nl vind je een groot assortiment van dit soort oorbelletjes in verschillende grote & design, zo kun je ze perfect combineren als je meerdere gaatjes hebt. Deze oorbelletjes zijn van een grote van ongeveer 7 mm en zijn de wat kleinere die bluelin verkoopt. Ook de levering was prima, ik had ze na 2 dagen in huis. Bluelin verkoopt ook bohemian inspired kleding o.a. te leuke playsuits en knitted croptops. Neem zeker een kijkje als je ook van dit soort producten houdt!

Oorbellen india klein | € 9,95

Wat vinden jullie van dit soort oorbelletjes?

21 Reacties op “Bluelin indian earrings

  1. Leuk artikel! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Kijk even op mijn blog voor wat het inhoudt! Succes ermee. Liefs Anke

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

