Get cosy – OOTD #17

DSC_1467

Hello honey’s, yaaas finally my favorite time of the year, aka autumn. Herfst vindt ik persoonlijk het leukste seizoen, niet te koud niet te warm. Het wordt weer donker en nu heb ik genoeg redenen om lekker dikke cosy sweaters te dragen. Anyways, vandaag was ik Den haag en heb een aantal outfit foto’s geschoten om een beetje in de herfst stemming te komen.

DSC_1466DSC_1396DSC_1465

Als jullie mij goed kennen weten jullie dat ik dol ben op turtlenecks, ze geven je outfit een ander effect en zitten zooo comfortabel, ik kan er dan ook niet genoeg hebben. Deze turtleneck is van de Zara en heeft een kastanje rood/bruine kleur, perfect voor de herfst dus!

DSC_1456DSC_1485DSC_1385

Dit combineerde ik met mijn zwarte skaterskirt van de Newlook en mijn Doctor Martens. Ik vind skaterskits altijd zooo leuk alleen was ik zelf te onzeker om het te dragen, maar nu ik op het AMFI zit denk ik er heel anders over, waarom zou ik in mijn comfortzone blijven? Het is juist goed om te kunnen dragen wat je wilt dragen en als jij dit leest en jezelf hierin herkent, girl let me tell you one thing, life is too short to wear boring clothes, dare to wear!

DSC_1475DSC_1439

Ook droeg ik mijn Hatie bag van Pauls boutique waar ik nog steeds even dol op ben, de perfecte zwarte bucketbag.

Skirt: New look – Turtleneck: Zara – Schoenen: Doctor Martens – Tas: Hatie bag van Pauls boutique

Wat vinden jullie van deze outfit?

27 Reacties op “Get cosy – OOTD #17

  1. Ik herken me er echt totaal in, ik durf op de middelbare school ook geen skaterskirts te dragen.. Ik denk dat mensen raar naar me benen gaan staren enzo en dat elk moment mn rokje omhoog kan..

    Like

  2. Soms voe ik me ook wel eens onzeker in bepaalde kleding stukken. Ik twijfel vaak of niet “te” is wat ik draag. Maar je hebt helemaal gelijk! Life is too short tocwear boring clothes

    Like

  3. Je outfit is echt super leuk, ik ben vooral fan van je sweater. En dat is toch bij het DH gemeentehuis 🙂 ?(mooie plek om outfitfoto’s te maken!)
    XOXO,

    Like

  4. Wat een mooie outfit! wat een stralende lach heb je dan ook 🙂 de herfst is ook mijn favoriet seizoen , ik heb er zelf een artikeltje over geschreven 😉 Liefs xxx

    Like

  5. Aaah ik moest er ook in t begin erg aan wennen maar nu zijn het m’n faves. Misschien dat je beter kunt beginnen met een dunnere T-shirt stof turtleneck? Zoals die van de h&m deze is minder warm maar geeft toch een tof resultaat. H&m heeft ze volgensmij in de kleuren zwart wit gestreept etc

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

