Sieraden van Jae accessories 

DSC_1526

Goodmorning honey’s, pff stressvolle weken voorbij op het Amfi, maar nu toch even de tijd voor een artikel over de schattige sieraden van Jae accessories. Ik kreeg deze beauties binnen en o my god hoe cute zijn deze?

DSC_1528

DSC_1530

Ik merk dat ik echt een zwak heb voor minimalistische dunne sieraden, voor armbandjes zoals deze word ik helemaal happy. Ik ben zelf niet echt een persoon die van goud houd maar guys lets be honest, dit armbandje is echt gorgeous. Hij is heel licht en eigenlijk voel je hem nieteens zitten.

DSC_1533

FullSizeRender-6

Dit armbandje is te cute, why? het is subtiel en ik heb echt een big love voor olifantjes. Ze maken alles gelijk zo bohemian hahaha, anyways, dit armbandje doet mij een beetje denken aan heart to get sieraden. Het is van het merk 7bis wat nog veel meer van zulke armbandjes heeft, so pretty isn’t it?

FullSizeRender-5

De service van Jae accessories was echt top, het pakketje kwam binnen een paar dagen al binnen en ze zijn ook nog super vriendelijk. Op jaeaccesories.be vindt je nog veeeel meer van dit soort leuke statement sieraden. Ik raad jullie dan ook zeker aan even een kijkje te nemen.

7bis- Elephant bracelet silver |€12,95

Les Cleias Double knots bangle gold | €13,95

Wat vinden jullie van dit soort sieraden?

6 Reacties op “Sieraden van Jae accessories 

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

