Mila tote-bag van Pauls boutique

dddDSC_1575

Hello lovelies, nu ik zoveel moet reizen is het belangrijk om een goede tas te hebben die veel kan houden. Ik zocht dan ook naar de perfecte zwarte tas die van goede kwaliteit is, veel kan hebben en er cute uit ziet. Ik kreeg deze tas van Pauls boutique en gosh i love it.

DSC_1562 DSC_1567DSC_1568

Alleen al de details van deze tas zijn zo mooi,  Het neon koraal kleurtje past heel goed bij het zwarte krokodil-achtige patroon van de tas. De vorm van de tas doet mij denken aan de tassen van Céline, die overigens zo mooi zijn. De hendels van de tas zijn dik en stevig, en kunnen veel gewicht houden.

DSC_1574DSC_1569

De achterkant van de tas is bijna het zelfde afgewerkt alleen dan zonder het Pauls Boutique logo. Ik ben zo verliefd op deze tas, er past heel veel in, terwijl de tas niet overdreven groot oogt. Het is dan ook perfect voor een schooldagje in amsterdam waarbij ik mijn Macbook en schrift mee moet nemen. De tas heeft een gestreepte voering en heeft aan beide kanten zakjes zitten, waarvan 1 met een rits. Heel handig voor je mobiel, lippenstift of andere kleine frutsels.

DSC_1561

De service was zoals gewoonlijk weer amazing van Pauls boutique en ben dan ook erg dankbaar om weer zo’n prachtig schatje te ontvangen. Pauls boutique is een bekend merk  dat sinds kort in Nederland verkrijgbaar is, maar al jaren het grootste tassenmerk in UK is. De tassen van Pauls boutique zijn ook verkrijgbaar in sommige V&D filialen en natuurlijk online. Voor veel meer informatie neem dan snel een kijkje op iconic-fashion.nl

Mila tote-bag | €109.90 (deze tas is ook nog verkrijgbaar in het blauw en navy)

Wat vinden jullie van deze tas?

 

 

19 Reacties op “Mila tote-bag van Pauls boutique

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

